بزودی شاهد معرفی بازی Death Stranding 2 خواهیم بود

نورمن ریدوس که در قالب کاراکتر سم ریپورتر در بازی بسیار جنجالی Death Stranding ایفای نقش کرده بود صحبت هایی را انجام داده است که نشان می دهد یک بازی جدید با حضور او در راه است و به احتمال زیاد هم عنوان مورد انتظار Death Stranding 2 خواهد بود.

آخرزمانی جدید در راه خواهد بود؟

به نظر می رسد که یک بازی جدید با نقش آفرینی نورمن ریدوس در حال توسعه باشد. البته گمانی زنی در مورد بازی جدید هیدئو کوجیما مدتها است که آغاز شده، خیلی ها این تصور را داشتند که شاید یک بازی جدید از Silent Hill در راه باشد و البته که همه به انجام چنین کاری بسیار علاقه مند هم هستند اما به نظر می رسد که پای پرئوژه دیگری در راه باشد. ستاره ای که نقش سم را در بازی رشته مرگ بر عهده داشت اخیرا در مصاحبه ای با Leo Edit شرکت کرد و در پاسخ به سوالی در مورد Death Stranding اینگونه جواب داد : ما بازی دوم را شروع کردیم! اما توسعه دهنده هنوز هیچ چیزی را تایید یا حتی تکذیب هم نکرده است و باید بیشتر منتظر بمانیم تا چه نتیجه ای حاصل می شود.

طبق صحبت های ریدوس اگر چنین عنوانی در دست ساخت باشد ممکن است که تا مرفی آن زمان زیادی باقی مانده باشد، چون فستیوال بازی تابستانی بسیار نزدیک و در آن شرکت های زیادی هم شرکت خواهند کرد اما جالب است که در این لیست اسمی از کوجیما پروداکشنز هنوز به چشم نمی خورد. اما باز هم نباید نا امید شویم چون در این برنامه که مجری آن جف کیلی است یک مهمان ویژه حضور خواهد داشت و آن هم کسی نیست جز کوجیما. همین حضور هم به علاقه مندان شماره اول این نوید را می دهد که برای معرفی شماره دوم امیدوار باشند.

درگیرکننده اما سخت گیر

بازی دث استرندینگ یکی از خبرسازترین عنوان های ساخته شده توسط هیدئو کوجیما بود که با تمام پتانسیل های باالقوه ای که داشت نتوانست آنطور که باید و شاید در نگاه ها گیمرها موفق عمل کند. این عنوان سوم شخص شما را در نقش شخصی به نام سم ریپورتر قرار می داد که باید در این سرزمین آخرزمانی بین تمدن های مختلف ارتباط برقرار کند تا بشریت را از یک سقوط دیگر نجات دهد. گیم پلی بازی یکی از سختگیرانه ترین های یک دهه اخیر بود و قصد داشت همه چیز را به شکلی واقع گرایانه بیان کند.

خیلی از گیمرها ساعت های زیادی را به تجربه این عنوان نشستند ولی در نهایت نتوانستند با این حجم سخت گیری کنار بیایند و رشته مرگ را کنار بگذارند. سال پیش هم برای این عنوان DLC های مختلفی عرضه شد تا امکانات بیشتری در اختیار گیمرها قرار دهد تا تجربه این عنوتن راحت تر و البته قابل فهم تر از قبل شود. زمانیکه کوجیما میزان استقبال را دید تصمیم گرفت نسخه Director Cut را برای تمام پلتفرم های سونی عرضه کند که نگاه مثبتی را با خود به همراه داشت.

اگر که کوجیما قصد داشته باشد برای شماره دوم برنانمه ریزی بهتری داشته باشد باید که مکانیک های طراحی شده را قابل فهم تر و همچنین سخت گیری در گیم پلی را تا حدودی کنار بگذارد تا باعث دل زدگی مخاطب نشود. ماموریت های شماره اول هم چنگی به دل نمیزد و بیشتر اوقات در حال جابجایی وسایل مختلف از نقطه ای به نقطه ای دیگر هستید. داستان چیزی بود که کوجیما مانورهای زیادی بر روی آن داده بود ولی در عمل مه چیز به جابجایی بسته هایی سنگین و اعصاب خورد کن ختم می شد.

 نظر شما در مور بازی رشته مرگ چیست؟ شما چه نکات مثبت و منفی در این عنوان شناسایی کردید؟ چه مواردی می تواند باعث بهتر شدن بازی دوم شود؟

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود