امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ساعت : ۰۶:۲۰

طلسم ممنوعیت استفاده از صفحات نمایش اولد اینفینیتی O هواوی شکسته خواهد شد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

یکی از محبوب ترین ناچ های صفحه نمایش، ناچ اینفینیتی O می باشد که تنها از یک حفره دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی استفاده می کند. شاهکار استفاده از چنین ناچی را بدون شک در آخرین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس شاهد بودیم. اما ممنوعیت استفاده از چنین ناچی برای دیگر شرکت های عرصه گوشی های هوشمند چندان اتفاق جالبی به نظر نمی رسید.

شرکت چینی BOE چنین صفحات نمایشی را تولید می کند و سهام استفاده از چنین صفحه نمایشی تنها و انحصارا در اختیار سامسونگ می باشد. این انحصار سبب شد تا هواوی نتواند در جدیدترین پرچمداران خود از چنین طراحی ناچ صفحه نمایشی بهره ببرد.

اما این بار گویا هواوی قرار است برای اولین بار از چنین صفحه نمایشی از جنس اولد برای یکی از محصولات جدید خود استفاده کند. این شرکت اعلام کرده که این بار قرار است بزودی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایشی مجهز به ناچ اینفینیتی O پرده برداری کند.

صفحه نمایش اینفینیتی O هواوی

از نکته های جالب این گوشی هوشمد این می باشد که قرار نیست تنها یک حفره برای صفحه نمایش در نظر گرفته شود. با توحه به اخبار منتشر شده هواوی قصد دارد تا همانند سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس، از دو حفره در صفحه نمایش این گوشی هوشمند جدید خود بهره ببرد.

این اتفاق خبر از مجهز شدن گوشی هوشمند جدید هواوی به سنسور های دوربین سلفی دوگانه ای را می دهد. بزودی اخباری بیشتری در رابطه با مشخصات فنی و نام در نظر گرفته شده برای این محصول جدید هواوی در وب سایت بنچیمو منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

رامین توسلی

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *