بالاخره EA چه زمانی به روزرسانی بازی نقش آفرینی Anthem را منتشر می کند؟

دو سال از انتشار بازی نقش آفرینی Anthem می گذرد، عنوانی که پتانسیل این را داشت تا همانند شکوفه ای در سبک بازی های RPG بشکفد. شرکت Bioware مانورهای بسیار زیادی را بر روی این عنوان نقش آفرینی داده بود. یک دنیای بسیار شگفت انگیز که جزئیات بسیار زیادی را در خود جای داده بود. نمایش های اولیه از بازی Anthem واقعا فوق العاده بود ولی چیزی که بایوور در نهایت تحویل مخاطبان خود داد کاملا متفاوت از لحاظ سطح کیفی و ساخت بود. یکی از دلایل آن هم حجم سنگین المان های گرافیکی بود که به هیچ عنوان برای نسل خود بهینه نشده بود و در نهایت بایوور مجبور به سلاخی عنوان نقش آفرینی خود شد.

از اوج تا سقوط

شرکت EA ضررهای زیادی را به خاطر بازی آنتم متحول شد و این مساله مهم تا جایی پیش رفت که اعتبار شرکت Bioware به خطر افتاد. اما این عنوان با تمام اشکالات خود باز هم احتیاج به اصلاحاتی اساسی دارد. اما EA برنامه های زیادی را برای مهره سوخته خود ندارد.

حدود یک سال پیش بود که الکترنیک آرتز اعلام کرد که بسته بهبود عملکرد بازی  آنتم را منتشر خواهد کرد. این بسته با نام  Anthem Next یاد می شود و قرار بود که حجم زیادی از مشکلات Anthem را حل کند.

هنوز مشخص نیست که الکترونیک آرتز چه تصمیمی را برای این بازی نقش آفرینی می گیرد. مدیران BioWare  و مسئولین الکترونیک آرتز در حال حاضر وضعیت بازی را بررسی می کنند و در مورد اینکه بر روی گسترش بازی کار کنند، تصمیم می گیرند.

همچنین گفته شود که مدیر استودیوی BioWare، کریستین دایلی یک تیم کوچک متخصص تشکیل داده تا اشکالات بازی آنتم را شناسایی کنند. یک نماینده الکترونیک آرتز از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد و گفت که این شرکت در مورد شایعات یا گمانه زنی ها توضیحی نمی دهد.

شرکت بایوور در حال حاضر مشغول ساخت و توسعه بازی Dragon Age 4 است. آیا شما هم از تجربه بازی Anthem نا امید شدید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024