کاربران گجت های هوشمند اپل واچ به 100 میلیون نفر رسیدند

بدون شک تا به امروز ساعت های هوشمند شرکت اپل در مقایسه با شرکت های دیگر فعال در این عرصه توانسته اند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. از سال 2015 که شاهد رونمایی گجت های هوشمند اپل واچ بودیم، روز به روز عملکرد بهتری را از نسل های جدید ترین ساعت های هوشمند این شرکت دیدیم.حال در سال میلادی 2021، آمار جدیدی از تعدا کاربران فعال این ساعت هوشمند منتشر شده است.

با توجه به اخبار منتشر شده، در حال حاضر در سراسر جهان، 100 میلیون کاربر فعال از اپل واچ های این شرکت استفاده می کنند. با توجه به یک میلیارد کاربر فعال گوشی های هوشمند اپل، 10 درصد از کاربران این شرکت، از ساعت های هوشمند اپل استفاده می کنند.

اپل واچ سری 6 به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت معرفی شد. این ساعت هوشمند با بهره بردن از مشخصات قدرتمند و طراحی بسیاری زیبا و البته آشنای خود توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. به نسبت نسل قبلی تفاوت های چندانی را در اپل واچ سری 6 شاهد نبودیم.

اما دو قابلیت بسیاری جذاب، این ساعت هوشمند را همراهی می کنند. اولین قابلیت جدید اپل واچ سری 6، قابلیت SpO2 می باشد که توانایی اندازه گیری میزان اکسیژن موجود در خون را دارد. اپل هیچوقت اعلام نکرد که این قابلیت توانایی شناسایی کرونا ویروس را خواهد داشت اما یکی از علائم ویروس کرونا کاهش اکسیژن موجود در خون می باشد که اپل واچ سری 6 بخوبی می تواند میزان اکسیژن موجود در خون را نشان دهد.

قابلیت ECG با توجه به بهره بردن از تکنولوژی افتادن، در صورتی که حس کند کاربرش به زمین خورده است، در ابتدا از شما می پرسد که آیا به مشکل جدی برخورد کرده اید یا نه. در صورت عدم پاسخ گویی از طرف کاربر، این ساعت هوشمند از شما می خواهد که به یکی از نزدیک ترین بستگان و یا دوستان خود تماس بگیرید، در صورتی که باز هم پاسخی را از سمت کاربر خود دریافت نکند، بصورت خودکار با نزدیک ترین مرکز فوریت های پزشکی تماس برقرار می کند و موقعیت مکانی کاربر خود را ارسال می کند. تا به امروز قابلیت ECG توانسته است جان بسیاری از کاربران ساعت های هوشمند این شرکت را نجات دهد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !