شیائومی می 11 اولترا با دوربین قدرتمند و طراحی جالب و خاص معرفی می شود

شیائومی می 11 اولترا قرار است به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت بزودی بصورت رسمی معرفی شود. این در حالی است که پیش از این شاهد رونمایی شیائومی می 11 بودیم که اولین گوشی هوشمندی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 بود. حال به لطف برخی تصاویر و ویدئو های منتشر شده، اطلاعات جالبی از XIAOMI MI 11 ULTRA منتشر شده است.

شیائومی می 10  اولترا پیش از این توانسته با بهره بردن از سنسور های دوربین و مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. با این تفاسیر توقعات از می 11 اولترا به عنوان گل سر سبد جدید گوشی های هوشمند این شرکت بسیار بالاست.

در تصاویر منتشر شده از قسمت پشتی، طراحی بسیار جالب و جدیدی برای قرار گیری سنسور های دوربین در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند قرار است به سه سنسور دوربین مجهز شود. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 48 مگاپیکسلی از نوع پریسکوپ، سنسور های دوربین سه گانه شیائومی می 11 اولترا را تشکیل خواهند داد.

سنسور اصلی و سنسور فوق عریض این گوشی هوشمند به نسبت نسل های قبلی و البته بسیاری از پرچمداران شرکت های دیگر، ابعاد بسیار بزرگ و جالبی را با خود به همراه خواهند داشت و سنسور پریسکوپ نیز توانایی زوم 120 برابری دیجیتال را نیز دارد.

اما در نمای پشتی، کنار سنسور های دوربین شاهد حضور صفحه نمایشی کوچک هستیم. این صفحه نمایش به این منظور در نظر گرفته شده که شما بتوانید از سنسور های دوربین اصلی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید که بدون شک کیفیت تصاویر بسیاری بهتری را به شما ارائه خواهد کرد.

در نمای رو به رویی نیز پیش بینی می شود این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.81 اینچی با رزلوشون WQHD پلاس مجهز شود. برای طراحی صفحه نمایش نیز به احتمال زیاد شاهد حضور ناچ اینفینیتی O خواهیم بود. بریدگی دایره ای شکلی در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است

این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ برزورسانی عالی 120 هرتز را نیز خواهد داشت. برای دوربین سلفی هم پیش بینی می شود که سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شود. در بخش مشخصات سخت افزاری اما به احتمال زیاد این پرچمدار به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز می شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود