چرا کنترلر ایکس باکس خاموش می شود؟ درچند دقیقه بسادگی مشکل را پیدا کنید

در مسیر گیمر شدن باید از پس چالش های مختلفی بر بیایید و بابد بدانید که چه راه حل هایی را باید در نظر بگیرید. یکی از مشکلات گیمرها، خاموش شدن کنترلر آنها است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ما این مساله را در مورد کنترلر ایکس باکس بررسی می کنیم.

برای حل این مشکل با ما همراه باشید تا شما عزیزان را قدم به قدم راهنمایی کنیم.

باتری های کنترلر Xbox خود را تعویض کنید

مشکل باتری می تواند باعث شود که کنترل کننده شما رفتار غیرعادی داشته باشد و حتی ممکن است خاموش شود. اگر باتری یدکی دارید، باید مطمئن شوید که باتری‌های باکیفیت هستند زیرا باتری‌های با کیفیت پایین عمر طولانی ندارند. شما همچنین می توانید جایگزین های باتری را در دست خود نگه دارید. به این ترتیب، مجبور نخواهید بود جلسات بازی خود را کوتاه تر کنید.

حالت خواب خودکار کنترلر Xbox خود را غیرفعال کنید

اگر کنترلر شما پس از مدتی غیرفعال ماندن خاموش شود، به این معنی است که حالت خواب خودکار کنترلر شما روشن است. برای رفع این مشکل، باید حالت خواب خودکار را خاموش کنید. با نگه داشتن دکمه Menu و Xbox برای حداقل 3 ثانیه می توان این کار را به راحتی انجام داد.

در مورد بازی های تک نفره باید آن را روشن بگذارید. به این ترتیب حتی زمانی که از کنترلر استفاده نمی کنید می توانید در شارژ صرفه جویی کنید. شما باید آن را در زمان جلسات آنلاین خاموش نگه دارید تا از بازی بوت نشوید.

کنترلر Xbox خود را جدا کنید و یک بار دیگر آن را جفت کنید

اگر باتری‌های شما به درستی کار می‌کنند، باید کنترلر Xbox خود را جدا کرده و یک بار دیگر آن را جفت کنید. هیچ روش ساده ای برای لغو جفت کردن کنترلر از ایکس باکس وجود ندارد، می توانید به سادگی یکی از دو روش ذکر شده در زیر را انتخاب کنید.

مرحله 1: اول از همه، کنترلر Xbox خود را با Xbox دوست خود جفت کنید. با این کار به راحتی جفت شدن کنترلر از دستگاه شما لغو می شود.

مرحله 2: پس از آن، کنترلر خود را با رایانه شخصی جفت کنید. اگر رایانه شما روی ویندوز 10 کار می کند، کنترلر را به طور یکپارچه با رایانه خود جفت کنید.

پس از انجام جفت کردن کنترلر خود با استفاده از یکی از روش های ذکر شده در بالا، باید به عقب برگردید و سپس همان روش جفت شدن را در ایکس باکس خود برای اتصال آن اجرا کنید.

کنترلر Xbox خود را با استفاده از کابل USB وصل کنید

اگر هنوز با کنترلر Xbox خود با مشکل مواجه هستید و نمی توانید باتری تهیه کنید، باید از کابل USB استفاده کنید. یک کابل بین کنترلر و Xbox خود اجرا کنید و سپس سعی کنید از آن به عنوان یک کنترلر سیمی استفاده کنید. لطفاً فراموش نکنید که اگر باتری ها تمام شده یا سیم به اشتباه قطع شود، کنترلر خاموش می شود.

یک کیت Play and Charge تهیه کنید

اگر فردی هستید که برای مدت طولانی بازی می کند، پس حتما باید یک کیت بازی و شارژ تهیه کنید. این ها به صورت آنلاین در دسترس هستند و همچنین می توانید آنها را از فروشگاه های خرده فروشی اطراف تهیه کنید. اگر باتری شما از بین برود، این می تواند بسیار مفید باشد.

با استفاده از این کیت می‌توانید در حین بازی، کنترلر را شارژ کنید، بنابراین در صورت مشاهده پیام کم باتری، باید آن را با کابل USB-c به Xbox خود متصل کرده و ادامه دهید.

لطفاً مطمئن شوید که در محدوده کنترلر Xbox خود هستید

در صورتی که روی یک صفحه نمایش با فرمت بزرگ مانند پروژکتور بازی می کنید، باید مطمئن شوید که Xbox شما در محدوده کنترلر شما قرار دارد و آنها خیلی از یکدیگر دور نیستند.

برخی از اشیاء مانند مصنوعات، میزها و صندلی ها ممکن است با برد کنترلر شما تداخل داشته باشند. مایکروسافت اشاره کرد که یک کنترلر از فاصله 40 فوتی پشتیبانی می شود. بنابراین توصیه می شود از 30 فوت بیشتر نروید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد