بهترین شبیه سازهای Wii U در اندروید و رایانه های شخصی

کنسول های نینتندو همه محبوبیت ویژه ای دارند و Wii U هم یکی از آنها می باشد. اما گیمرها مجبور هستند برای تجربه این عنوان های ویژه، کنسولهای نینتندو را خریداری کنند. دانلود کردن شبیه سازهای مختلف می تواند مرحمی بسیار خوب برای گیمرها باشد تا بتوانند حتی با کیفیت بالاتر عنوان های مورد علاقه خودتان را تجربه کنید. اگر که به دنبال بهترین شبیه سازهای Wii U هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

نینتندو باز هم پیروز

هنگامی که Wii U برای اولین بار عرضه شد، عملکرد ضعیفی داشت. در واقع این پلتفرم به عنوان یک دستگاه مهم بین Wii و Nintendo Switch عمل کرد. اما آنچنان هم نتوانست در بین گیمرها جا باز کند و موفقیت پلتفرم های دیگر را هم تکرار نکرد. این اولین سیستم بازی نینتندو است که دارای تصاویری با کیفیت بالا و گیم‌پد Wii U به عنوان کنترل‌کننده اصلی است.

گیم پد Wii U دارای دکمه های جهت و اکشن، صفحه نمایش لمسی، میله های آنالوگ و اتصال بی سیم به Wii U است که به بازیکنان امکان می دهد بدون نیاز به تماشای تلویزیون، روی گیم پد بازی کنند. The Wii U نینتندو فروش خوبی نداشت و به راحتی توسط پلی استیشن 4 سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت پیشی گرفت.

Cemu

Cemu بدون شک بزرگترین شبیه ساز Wii U است که به صورت آنلاین موجود است. این شبیه ساز می تواند  بازی هایی مانندMario Kart 8  را با کیفیت 8K  اجرا کند، و اینکه Cemu هر ماه آپدیت هایی را دریافت می کند می تواند تضمین کننده موفقیت این شبیه ساز باشد. Cemu بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای Wii U برای اندروید هم هست. کاربران می توانند از این نرم افزار برای اجرای بازی های Nintendo Wii U بر روی کامپیوتر ویندوزی خود استفاده کنند. Cemu می‌تواند انواع بازی‌های Wii U، از جمله Bayonetta 2 و Botw را با سطح کیفی شگفت‌انگیزی با وضوح حداکثر 4k اجرا کند. Cemu هم از راه دور معمولی Wii U و هم از کنترلر کلاسیک از نظر کنترل پشتیبانی می کند.

با شبیه ساز Cemu، کاربران می توانند با استفاده از ماوس یا پد لمسی خارجی، بازی های مختلفی را با کیفیت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه انجام دهند. اکثر بازی‌های Wii U در حال حاضر بدون مشکل یا نرخ فریم پایین بر روی شبیه‌ساز Cemu اجرا می‌شوند.

صفحه Cemu Patreon زمانی که BOTW در ابتدا برای Wii U عرضه شد تقریباً 22000 دلار در ماه درآمد داشت. به همین ترتیب طرفداران مشتاقانه منتظر فرصتی برای تجربه جدیدترین ماجراجویی Zelda بودند! وب سایت Cemu عالی است و دارای یک لیست سازگاری واضح است که نشان می دهد کدام بازی ها هنوز مشکل دارند و کدام یک به خوبی اجرا می شوند.

در واقع Cemu یک پروژه مستمر است که مهم ترین چیزی است که باید در نظر داشته باشید. این شبیه ساز اکنون واقعاً خوب عمل می کند، اما سازندگان همیشه در تلاش هستند تا از بهتر شدن آن اطمینان حاصل کنند.

 Dolphin

Dolphin Emulator نسخه ای از شبیه ساز محبوب Nintendo Gamecube و Wii u برای ویندوز است که برای اندروید اصلاح شده است، از جمله قابلیت های صفحه لمسی.

سازگاری بازی Dolphin Emulator برای اندروید به میزان قابل توجهی محدودتر از نسخه موجود برای ویندوز، مک و لینوکس است، زیرا این یک نسخه بسیار اولیه از شبیه ساز است. به بیان دیگر، بسیاری از بازی های Gamecube و Wii مورد علاقه شما هنوز در دسترس نیستند.

علیرغم عدم وجود سازگاری کامل، Dolphin Emulator یک شبیه ساز wii u است که به شما امکان می دهد تقریباً تمام جنبه های نرم افزار را سفارشی کنید. برای دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید گزینه «دو هسته‌ای» و همچنین اتصال و تنظیم یک کنترلر را فعال کنید. Dolphin Emulator یک شبیه ساز قدرتمند است که به لطف آن می توانید بازی های ویدیویی WII U را در اندروید خود انجام دهید.

Decaf

Decaf یک شبیه ساز Wii U منبع باز است که به کاربران امکان می دهد اکثر بازی های Nintendo Wii U را روی رایانه شخصی، مک یا سیستم لینوکس بازی کنند. به عنوان یکی از بهترین شبیه سازهای wii u در نظر گرفته می شود. Decaf در ابتدا به DirectX 12 متکی بود که فقط با ویندوز 10 سازگار است. Decaf اکنون به لطف حرکت توسعه دهنده به OpenGL 4.5 یک شبیه ساز چند پلتفرمی است.

این برنامه فاقد همان سطح پشتیبانی مالی Cemu است زیرا یک برنامه کاملا آزاد است. این شبیه ساز تمام پتانسیل فوق العاده بودن را دارد و به تدریج به Cemu می رسد. اما هنوز کار باید انجام شود تا بتواند با کاربر پسند بودن و سازگاری شبیه ساز Wii U مورد علاقه همه برابری کند. لیست بازی های سازگار کوتاه تر است و معمولاً باگ هایی وجود دارد، اما همه چیز در حال پیشرفت است.

Decaf  یک برنامه کاربردی جامعه محور است، بنابراین هر چه تعداد افراد بیشتری آن را دانلود کنند و به توسعه آن کمک کنند، سریعتر به یک شبیه ساز عالی تبدیل می شود.

eSHOP

شبیه ساز eSHOP یکی از بهترین شبیه سازهای Wii U است که می تواند بازی های مختلف را بدون تاخیر یا افت نرخ فریم اجرا کند. در این شبیه ساز بازی هایی مانند Pikmin 3 و Donkey Kong Tropical Freeze بخوبی اجراشده اند.

RPCS3

RPCS3 یک شبیه ساز کنسول بازی ویدیویی پلی استیشن 3 منبع باز و رایگان است که روی Windows، Linux، FreeBSD و macOS کار می کند. این شبیه ساز WII U اجازه می دهد تا بازی ها و نرم افزارهای پلی استیشن 3 روی رایانه شخصی اجرا و اشکال زدایی شوند. این برنامه به زبان برنامه نویسی C++ نوشته شده است و بر روی پردازنده های x86-64 اجرا می شود و از OpenGL و Vulkan به عنوان رندرهای پشتیبان استفاده می کند. سیستم عامل رسمی پلی استیشن 3 اکنون می تواند مستقیماً روی سیستم فایل اصلی RPCS3 نصب شود.

این بهترین شبیه ساز Wii U برای اندروید است. در ماه مه 2017، اعلام شد که معرفی API گرافیکی Vulkan منجر به افزایش سرعت تا 400 درصد شده است و به بازی‌های متعددی اجازه می‌دهد تا به عنوان «قابل پخش» طبقه‌بندی شوند. با دانلود این شبیه ساز wii u می توانید تمام بازی های wii u را بازی کنید.

شبیه سازها چگونه کار می کنند؟

استفاده از شبیه سازها بسیار جذاب و هیجان انگیز است و می می توانیم بوسیله آنها بازی های مختلف کنسولی را باکیفیت اورجینال تجربه کنیم. استقبال از شبیه سازها باعث شده که توسعه دهندگان در این زمینه فعالیت خود را گسترش دهند. دارندگان رایانه های شخصی در سال های دور استفاده از شبیه سازهایی مانند SNES، Nintendo 3DS و یا Dreamcast را تجربه کرده اند.

شبیه سازها کامپیوتر یا لپ تاپ شما را فریب می دهند تا تصور کنند که یک کنسول بازی است. آن‌ها کابل‌ها و تراشه‌های تقلبی را تولید می‌کنند که شبیه سیستم واقعی هستند تا به صورت دیجیتالی عملکرد داخلی  SNES،Nintendo 3DS  یا Dreamcast شما را تکرار کنند.

رام ها چه کاری انجام می دهند؟

رام ها کپی الکترونیکی دیسک هایی هستند که در کنسول خود قرار می دهید. مردم اکنون از نرم‌افزاری برای انتقال داده‌های بازی‌های فعلی خود استفاده می‌کنند تا بتوانند آن‌ها را روی رایانه‌های شخصی یا شبیه ‌سازهای تلفن همراه با تصاویر بهبود یافته بازی کنند.

کپی کردن فایل‌ها از بازی‌های متعلق به شما قابل قبول است، اما دانلود یا توزیع رام‌های دیگران مانند ضبط رادیو ممنوع است.

استفاده از شبیه سازهای برتر Wii U چه مزایایی دارد؟

اگرچه در حال حاضر تعداد زیادی شبیه‌ساز Wii U در دسترس نیست، اما آنهایی که در حال حاضر محدودیت‌های کاری را که Wii U می‌تواند انجام دهد تحت پوشش قرار داده‌اند. علاوه بر این کنسول Wii U بازی های آنچنان فوق العاده ای ندارد، مگر اینکه از طرفداران سری بازی Zelda باشید.

چرا شبیه سازی Nintendo Wii U بسیار سخت است؟

از آنجایی که بازی‌های Wii U بزرگ و حجیم هستند، برای اجرای آن‌ها به قدرت پردازش زیادی نیاز است. از آنجایی که Wii U بسیار متفاوت از دستگاه‌های بازی دیگر است، شبیه ‌سازی Wii U راه حل مناسبی است. از طرف دیگر شبیه سازها باید بهینه باشند تا به عبارت دیگر با انواع پردازنده تطبیق داشته باشند تا نتیجه خوبی را در هنگام پردازش داشته باشند.

آیا اندروید می تواند بازی های Wii را اجرا کند؟

بله، می‌توانید بازی‌های Wii را در دستگاه اندروید خود بازی کنید. می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد. استفاده از شبیه ساز مانند دلفین یکی از گزینه ها است. راه دیگر استفاده از آداپتور کنترلر USB مانند آداپتور Wii U Gamecube Controller برای نینتندو سوییچ است.

آیا شبیه ساز دلفین در اندروید کار می کند؟

Dolphin همچنین با اندروید 5.0 و بالاتر در دستگاه های اندروید 64 بیتی سازگار است. نسخه اندروید Dolphin هنوز در مرحله بتا است، بنابراین انتظار نداشته باشید که عملکرد آن به خوبی نسخه PC باشد.

آیا شبیه ساز برای اندروید مضر است؟

بله، استفاده از شبیه ساز اندروید کاملا بی خطر است.

آیا شبیه سازها قانونی هستند؟

دانلود و استفاده از شبیه سازها قانونی است، اما به اشتراک گذاری رام های دارای حق چاپ آنلاین نیست. اگرچه می‌توان استدلالی برای استفاده منصفانه داشت، اما هیچ سابقه قانونی برای کپی و دانلود رام‌های بازی‌های شما وجود ندارد.

نظر شما در مورد شبیه سازها چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024