آیا بازی Death Stranding 2 در راه خواهد بود؟

یکی از عجیب ترین عنوان های هیدئو کوجیما و حتی نسل هشتم عنوان بسیار متفاوت  Death Stranding بود. این پروژه بسیار برای مخاطبان جالب توجه بود و همه دوست داشتند پی به داستان و دنیای عجیب Death Stranding ببرند. کوجیما هم مثل همیشه کمترین اطلاعات ممکن را به ما تحویل می داد.

یک پروژه عالی با دنیایی مبهم

هنگامی که سرانجام بازی Death Stranding در سال 2019 منتشر شد، بازیکنان کاملاً مطمئن نبودند که در چه چیزی قدم می گذارند و حتی چه چیزی را تجربه می کنند. وقتی که کوجیما وعده فصل جدیدی از یک فضاسازی به همراه یک گیم پلی متفاوت را داد، هیچ کس تصور نمی کرد که باید 60 ساعت از گیم پلی وعده داده شده را صرف دویدن بر روی زمین های خیس، بالا رفتن از صخره ها، راه رفتن در امتداد رودخانه و رساندن بسته های مختلف کند.

اما در پس دنیای بزرگ Death Stranding، کوهی از خلاقیت و نوآوری وجود دارد که البته مخاطب خاص خود را برای کشف آن می طلبد.

چرا Death Stranding را تا آخر نرفتید؟!

سم پورت بریجز وارد دنیایی آخر زمانی شده که تنها راه نجات یافتن در آن ایجاد ارتباط و همبستگی است. سم پورت وظیفه جابجایی بسته های زیادی را دارد که البته هسته اصلی گیم پلی را تشکیل می دهد. این فرایند کاملا خسته کننده و دور از حوصله است، اما قرار است که در پس آن چیز دیگری اتفاق بیافتد.

یک درگیری کامل با دنیای اطراف که پر از چالش های متنوع است. شما گیم پلی نابی را در این درگیری تجربه می کنید که هر کسی نمی تواند از پس آن بر بیاید. یک سختی طاقت فرسا که کاملا دیوار بین مخاطب و کاراکتر را می شکند و آن وقت است که لحظه را درک خواهید کرد.

اگر بخواهیم نگاهی به گیم پلی بازی Death Stranding بیاندازیم، با دولایه بسیار متفاوت مواجه می شویم. شاید گیم پلی بازی بسیار سخت گیرانه و حتی دور از تصور همه مخاطبان بود. یکی از دلیل هایی هم که استقبال کمی از دس استرندینگ شد مکانیک های بسیار عجیب و سخت گیرانه بود، که البته کوجیما آنها را شروع یک نسل جدید می داند. حقیقت امر هم همین است که Death Stranding یک شروع جدید برای یک فضاسازی و حتی یک گیم پلی کاملا مدرن خواهد بود

تولیدات کوجیما ممکن است شاید که به این زودی ها به فکر ساخت شماره دوم دس استرندینگ نباشد، اما حقیقت این است که جهان این بازی واقعاً شایسته است و پتانسیل بسیار بالایی برای عرض اندام دارد.

حالا بعد از گذشت یک سال از انتشار Death Stranding، بازیکنانی که توانستند تمام سختی ها را به جان بخرند و بازی را تا آخر بروند حالا تشنه ساخته شدن Death Stranding 2 هستند. اما متاسفانه هیچ خبری برای این عنوان از کوجیما منتشر نشده است.

هیدئو کوجیما از شما می خواهد که دس استرندینگ را کشف کنید و تمام مفاهیم نهفته در آن را خوب بیابید و به آن ها فکر کنید. اگر که از تجربه Death Stranding به خاطر سختی های بی حد پشیمان شدید، بهتر است که به سراغ آن بروید و آن را به پایان برسانید. چون کوجیما هیچ وقت داشته های خود را دور نمی ریزد، بلکه آن ها را گسترش می دهد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024