آیا با کناره گیری Jade Raymond آینده گوگل به خطر می افتد؟

SAN FRANCISCO, CALIFORNIA - MARCH 19: Jade Raymond, head of Google's Stadia, speaks during the GDC Game Developers Conference on March 19, 2019 in San Francisco, California. Google announced Stadia, a new streaming service that allows players to play games online without consoles or computers. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)

Jade Raymond که در سال 2019 به عنوان معاون رییس شرکت Stadia Games and Entertainment انتخاب شده بود، اعلام کرد که پس از 1 سال کار و فعالیت، این شرکت را ترک می کند.

پله های موفقیت جید ریموند

ریموند از زمان کودکی علاقه زیادی به بازی های رایانه ای داشت. او به عنوان یک برنامه نویس به این صنعت پیوست و از آن زمان در ایجاد نوآوری، مکانیک  های جدید و گیم پلی بازی های اکشن ماجراجویی و چند نفره آنلاین متمرکز شده است. در طول 20 سال گذشته ، او علاقه خود را به تمام جنبه های توسعه بازی نشان داده است و نقش های اصلی را در برنامه نویسی، طراحی، تولید و اجرایی ایفا می کند.

ریموند در شرکت Ubisoft به عنوان تهیه کننده و سپس به عنوان تهیه کننده اجرایی در دو بازی Assassin’s Creed و همچنین Splinter Cell: Blacklist و Watch Dogs کار کرد، قبل از اینکه به الکترونیک آرتز برود در چندین پروژه جنگ ستارگان کار کرده بود. او در ماه اکتبر EA را ترک کرد. جید ریموند یک تولید کننده بازی در کشور کانادا است که اولین تجربه های کاری خود را  در شرکت های معروفی مانند الکترونیک آرتز و یوبی سافت مونترال کسب کرده است. ریموند پس از موفقیت های بزرگی که بدست آورد مقصد بعدی خود را به سمت پلتفرم گوگل استادیا انتخاب کرد.

اولین بار در GDC 2019 یعنی حدود هشت ماه قبل از فعالیت های رسمی Stadia Games and Entertainment بخش جدیدی در گوگل به سرپرستی Jade Raymond تاسیس شد که مسئول توسعه عنوان هایی اختصاصی بود. در طول این مدت تمام تمرکز بر روی بازی های سوم شخص بود.

بعد از ریموند چه خواهد شد؟

جید ریموند هنوز هیچ اطلاعیه عمومی در مورد اینکه برنامه های آینده اش چیست اعلام نکرده است. اما برای کسی که سابقه کاری درخشان و موفقی دارد، پیدا کردن موقعیت کاری مناسب کاری سخت نخواهد بود.

گوگل اعلام کرده است که همچنان به خدمات بازی برای Stadia و Google Stadia Pro Service  ادامه خواهد داد. با این حال ، هنوز مشخص نیست که آیا بازی های Stadia که جید ریموند بر روی آنها کار می کرد، باز هم به دست مخاطبان خواهد رسید یا خیر.

فیل هریسون معاون Google اطلاعیه ای را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است که خبر از این می دهد که سیاست های کاری آن ها به سمت تمرکز بر روی عنوان های اول شخص تغییر کرده است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024