بازی WRC Generations در تاریخ 3 نوامبر برای همه پلتفرم ها منتشر می شود

Nacon و توسعه دهنده KT Racing یک تاخیر جزئی را برای بازی WRC اعلام کرده اند. نسخه‌ های کنسولی این بازی در تمت پلتفرم های PS5، PS4، Xbox Series X|S  و Xbox One اکنون در تاریخ 3 نوامبر 2022 منتشر می‌شوند و به نسخه PC که قبلاً تاخیر خورده بود، برای انتشار همزمان در سه پلتفرم می‌پیوندند.

نسل جدید رالی

بازی WRC Generations که قبلاً قرار بود در تاریخ 13 اکتبر برای پلی‌استیشن و ایکس ‌باکس منتشر شود حالا خود را در کنار پلتفرم PC می بیند، که تاریخ انتشار آن کمی دور است. توسعه دهنده علت این تاخیر را شناسایی باگ ها و همچنین ارتقای سطح کیفی بیان کرده است. نسخه نینتندو سوییچ همچنان بطور جداگانه منتشر خواهد شد و باید تا پایان سال 2022 منتظر بمانیم.

KT Racing  می‌گوید تاریخ انتشار جدید این مساله را تضمین می‌کند که همه بازیکنان بهترین تجربه ممکن را با حالت Leagues و عملکرد متقابل آن بدست خواهد آورد. با این حال، محتویات زیادی نیز در بازی وجود دارد، با برخی از مسابقات کاملاً جدید و تعدادی رالی بازنگری شده، اتومبیل های هیبریدی جدید  WRC، فهرست گسترده ای از اتومبیل های کلاسیک WRC و موارد دیگر.

پیش ‌سفارش‌های نسخه های مختلف WRC اکنون به صورت مستقیم انجام می‌شوند، و جالب است که ماشین پژو 206 به عنوان جایزه برای این افراد در نظر گرفته شده است. علاوه بر این نسخه بارگذاری شده ماشین سیتروئن C4 سیاستین لوب را اضافه می کند.

جلوه های بصری در این عنوان واقعا تحسین برانگیز است و همراه با افکت های بسیار خاصی است که طرفداران این ژانر را هیجان زده می کند. مدل سازی ها بسیار جالب توجه هستند و حس خوبی را ایجاد می کنند.

اگر که به بازی های رالی علاقه مند هستید عنوان WRC Generations می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد که البته زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024