تصاویر جدیدی از بازی Dead Space Remake منتشر شد

طرفداران ژانر ترسناک امسال بسیار خوشحال هستند چون عنوان های بسیار خوبی در راه هستند که یکی از آنها بازی Dead Space Remake است که حالا با تصاویر جدیدی از آن روبرو هستیم.

برای وارد شدن به ایشیمورا آماده شوید

بازی Dead Space Remake در سال 2021 معرفی شد و از همان اول رسالت اصلی خود را وفادار ماندن به ریشه های کلاسیک این بازی که در سال 2008 منتشر شده بود، اعلام کرد. اکنون صفحه فروشگاه Dead Space Remake Xbox فعال شده استو به همراه آن سه تصویر جدید هم منتشر شده است که از جذابیت بصری بسیار بالایی برخوردار است. ان سه اسکرین شات شخصیت اصلی آیزاک را در قسمت های مختلف Ishimura نشان می دهد و حتی یک نکرومورف جهش یافته را با گرافیک جدید می بینیم.

اگر که نسخه کلاسیک را بازی کرده باشید با فضاسازی های خاص آن آشنا هستید. آیزاک یک مهندس تعمیر سفینه های فضایی است که برای یک ماموریت وِیژه به ایشیمورا فرستاده شده است، اما پس از ورود متوجه می شود که همه چیز به سادگی پیش نخواهد رفت و اتفاقات ترسناکی در آنجا انتظار مهمان های بعدی را می کشد. داتسان در این بازی عالی نیست انما آنقدر پتانسیل دارد که شما را تا انتها نگه دارد.

خیلی جالب است که سلاح های آیزاک همگی مربوط به حیطه کاری او یعنی تعمیر هستند. سلاح میخکوب، سلاح لیزری و خیلی چیزهای دیگر که بسیار کاربردی هستند. حالا در نسخه بازسازی شده شاهد جهش های بصری بسیار فوق العاده ای هستیم، مدلسازی های نکرومورف ها تغییرات بسیار زیادی داشته اند و هینطور خود آیزاک.

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه 2023 برای پلتفرم های PS5، Xbox series X/S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد نسخه بازسازی دد اسپیس چیست؟ ایا این بازی می تواند همانند نسخه کلاسیک خود به موفقیت برسد؟

پست های مرتبط

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود