شیائومی بازار هند را هم قبضه کرد

برند شیائومی چند سالی می باشد که توانسته با معرفی گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار، در مقایسه با شرکت های رقیب، عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد. همین عملکرد خوب سبب شد تا این برند چینی، سهم چشم گیری از بازار فروش جهانی را به خودش اختصاص دهد. حال با توجه به آمار منتشر شده، از نظر میزان فروش، شیائومی توانست در بازار هند بالاتر از سامسونگ در رتبه اول قرار گیرد.

همانطور که در ابتدا اشاره داشتیم، این برند موفق چینی توانسته است با عملکرد بسیار خوبش، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. نه تنها در بازار های جهانی، در بازار کشور نیز این برند طرفدارانی بسیار داشته و در چند سال اخیر از نظر فروش، پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است.

البته با توجه به اخبار منتشر شده، از این پس برخی از گوشی های شیائومی اجازه ورود به بازار ایران را نخواهند داشت. دلیل این امر عدم پشتیبانی برخی از شماره تلفن های ضروری توسط برخی از مدل های گوشی های هوشمند این شرکت می باشد که تا وقتی این مشکلات برطرف نشود، برخی از مدل های اسمارتفون های این برند چینی، اجازه ورود به بازار ایران را نخواهند داشت.

چندی پیش بود که برای اولین بار در بازار های جهانی، شیائومی توانست بالاتر از اپل در رتبه دوم پرفروش ترین ها قرار بگیرد و امروز نیز با توجه به آمار منتشر شده، بیشترین میزان فروش در بازار چین نیز به شیائومی تعلق گرفته است. این برند با فروش 28.4 درصدی از کل سهم بازار هند، بالاتر از سامسونگ (با میزان فروش 17.7 درصدی از سهم فروش بازار هند)، در رتبه اول قرار گرفته است. با توجه به عمکلرد بسیار خوب شیائومی، اصلا بعد نیست که بزودی فروش بهتری را در بازار های جهانی به نسبت برند قدرتمند سامسونگ داشته باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !