اطلاعاتی جدید از گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

سری پیکسل گوشی های هوشمند گوگل از ابتدا توانستند با معرفی پیکسل 3 و پکسل 3 ایکس ال، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند، اما بعد از آن، شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده پیکسل 4 و پیکسل 5 بودیم که آنطور که باید و شاید نتوانستند توقعات را برآورده کنند. حال قرار است بزودی، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی شوند و این بار گوگل قصد دارد قدرتمند تر از همیشه وارد عرصه رقابت شود.

همانطور که اشاره کردیم، گوگل این بار قرار است متفاوت تر از همیشه عمل کند و این تفاوت را در نگاه اولیه به این گوشی ها هوشمند متوجه می شویم. طراحی در نظر گرفته شده برای این دو اسمارتفون، مخصوصا در نمای پشتی، طراحی جدید و متفاوتی می باشد که نمونه آن را تا به امروز در هیچ گوشی هوشمندی ندیده بودیم.

در نمای رو به رویی هم برای هر دو اسمارتفون، طراحی ناچ اینفینیتی O در نظر گرفته شده است. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. پیش بینی می شود که پیکسل 6 به صفحه نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزسانی 90 هرتز و پیکسل 6 پرو به صفحه نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شوند.

در نمای پشتی سوای طراحی متفاوتی که برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است، به احتمال زیاد با توجه به تصاویر منتشر شده، مدل استاندارد به دو سنسور دوربین و مدل پرو به سه سنسور دوربین در قسمت پشتی مجهز می شوند. هنوز اطلاعاتی در خصوص میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده است، اما می دانیم که یک سنسور دوربین اصلی، یک سنسور دوربین فوق عریض، سنسور دوربین از نوع تله فوتو، پیکسل 6 پرو را همراهی خواهند کرد. پیکسل 6 نیز از داشتن به یک سنسور دوربین اصلی و سنسور دوربین فوق عریض مجهز خواهد شد.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !