شیائومی قدرتمند ترین شارژر جهان با توان 200 وات را معرفی کرد

شیائومی در عرصه شارژر گوشی های هوشمند سابقه درخشانی دارد و تا به امروز توانسته است عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. رکورد کوتاه ترین زمان شارژ متعلق به شیائومی بود و امروز نیز بار دیگر شیائومی توانست رکورد جدیدی را در عرصه شارژر گوشی های هوشمند به نام خود ثبت کرد. شارژر جدید سیمی شیائومی با توان 200 وات و شارژر بی سیم با توان 120 وات، جدیدترین محصولات این شرکت چینی بود که امروز بصورت رسمی معرفی شدند.

با توجه به ویدیوی رسمی منتشر شده، شارژر 200 وات شارژ سریع شیائومی توانست باتری شیائومی می 11 پرو را در مدت زمان 3 دقیقه ای، از 0 درصد به 50 درصد برساند و تنها به زمان کوتاه 8 دقیقه ای نیاز داشت تا باتری این گوشی هوشمند را به شارژ 100 درصدی برساند. شارژر 120 واتی بی سیم نیز توانایی شارژ 0 تا 10 درصدی باتری شیائومی می 11 پرو در مدت زمان 1 دقیقه و 0 تا 50 درصد در مدت زمان 7 دقیقه را دارد.

شیائومی دو شارژر سیمی و وایرلس جدید خود را با نام HyperCharge  معرفی کرده است و هنوز مشخص نیست که کدامیک از گوشی های هوشمند آینده شیائومی قرار است از چنین شارژر های قدرتمندی بهره مند شوند.

پیش از این نیز شاهد حضور شارژر هایی با توان 65 واتی از این شرکت چینی بودیم که در میان شارژر گوشی های هوشمند اندرویدی توانسته بودند کوتاه ترین زمان ممکن برای شارژر 0 تا 100 درصدی را به خود اختصاص دهند. حال باید منتظر بود و دید که کدام محصول این شرکت برای اولین بار از چنین شارژر های قدرتمندی بهره مند خواهد شد و یا شاید اصلا شیائومی قصد داشته باشد شارژر 200 واتی سیمی و شارژر 120 واتی بی سیم خود را به عنوان وسیله جانبی به فروش بگذارد. در حال حاضر هم شیائومی می 11 پرو توانایی پشتیبانی از شارژر وایرلس با توان 120 واتی را دارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود