شیائومی می 10 پرو با دستی پر وارد میدان رقابت می شود

در حالی که هنوز در سال میلادی جدید هیچ پرچمدار مطرحی بصورت رسمی رونمایی نشده، شایعاتی از پرچمداران جدید شیائومی به گوش می رسد. این بار شیائومی می 10 و می 10 پرو قرار است به عنوان جانشین های جدید پرچمداران قبلی این شرکت بصورت رسمی معرفی شوند. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند یعنی می 10 پرو خواهیم پرداخت.

شیائومی با فعالیت بسیار خوب و چشم گیر خود نشان داد که می تواند رقیب جدی برای غول های قدرتمندی چون سامسونگ، هواوی و اپل باشد. حال در سال میلادی جدید نیر گویا قصد دارد تا بالاخره در بازار جهانی جای یکی از این غول ها را بگیرد.

شیائومی می 10 پرو این بار با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی بار دیگر همانند شیائومی می CC9 پرو، لرزه بر اندام رقیبان انداخته. می CC9 پرو با بهره بردن از چنین سنسوری توانسته بود غول هایی چون سامسونگ و اپل را در وب سایت معتبر دگزومارک پشت سر بگذارد.

از دیگر قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند با توجه به آنچه درتصویر مشاهده می کنید که به لطف شایعه پراکنان در دسترس قرار گرفته، می 10 پرو به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد. همان پردازنده ای که سامسونگ می خواهد برای پرچمداران سری اس 20 خود در نظر بگیرد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی نیز با رزولوشن 2080×1080 پیکسلی، از طراحی ناچ اینفینیتی O بهره خواهد برد. باتری 5250 میلی آمپری برای Mi 10 Pro در نظر گرفته شده که در صورت درست بودن این خبر و با توجه به پردازنده در نظر گرفته شده که مصرف انرژی این گوشی هوشمند با به حداقل میزان ممکن می رساند، باید شاهد ثبت رکوری جدید در زمینه طول عمر مفید باتری باشیم.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد