تاریخ رونمایی رسمی شیائومی می 11 مشخص شد / به همراه مشخصات فنی

سری می گوشی های هوشمند شیائومی از همان ابتدا با مشخصات فنی قدرتمندی که با خود به همراه داشتند، توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. شیائومی می 10 اولترا یکی از بهترین پرچمداران این سری بود که از سنسور های دوربین قدرتمندی نیز بهره می برد. این بار قرار است شیائومی می 11 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت معرفی شود که تاریخ رونمایی رسمی این پرچمدار، امروز مشخص شد.

به احتمال زیاد شاهد رونمایی شیائومی می 11 و می 11 پرو در قالب خانواده جدید این گوشی های هوشمند خواهیم بود. با توجه به اخبار منتشر شده، جدید ترین پرچمداران شیائومی قرار است در تاریخ 28 دسامبر (8 دی) بصورت رسمی معرفی شوند. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده منتشر نشده، اما در این میان می توان به صفحه نمایش و سنسور های دوربین قدرتمند به همراه پردازنده قوی اشاره کنیم.

اطلاعات دقیقی ار ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما می دانیم که قرار است شاهد در نظر گرفته شدن صفحه نمایش با رزولوشن QHD پلاس و نرخ بروزرسانی 120 هرتز باشیم. برای طراحی صفحه نمایش نیز پیش بینی می شود که از ناچ اینفینیتی O استفاده شود که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

در بخش سنسور های دوربین نیز هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما پیش بینی می شود که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید این سونی این گوشی هوشمند را همراهی کند. همانطور که اشاره کردیم در کنار مدل استاندارد، شاهد رونمایی مدل پرو نیز خواهیم بود و این گوشی هوشمند در کنار بهره بردن از سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی، به سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو نیز مجهز خواهد شد.

اما در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده این پرچمدار قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام مجهز شود. پردازنده ای 5 نانومتری که توانست در تست های بنچمارک بالاترین امتیاز را در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی به خود اختصاص دهد.

پست های مرتبط

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟