شیائومی می 11 پرو با سنسور های دوربین قدرتمند و طراحی جالب رونمایی می شود

چند روز پیش بود که شیائومی می 11 به  عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت بصورت رسمی معرفی شد و در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز به خود اختصاص داده بود. حال با توجه به اخبار منتشر شده و همانطور که پیش بینی می کردیک، شیائومی می 11 پرو به عنوان پرچمدار آینده این شرکت معرفی خواهد شد.

در جدیدترین شایعات، شاهد منتشر شدن تصویری از نمای پشتی شیائومی می 11 پرو بودیم که اطلاعات جالبی از طراحی و سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در اختیار ما قرار داده است. با توجه به آنچه در تصویر منتشر شده می بینیم، این گوشی هوشمند در قسمت پشتی به چهار سنسور دوربین مجهز می شود، این در حالی می باشد که شیائومی می 11 از سه سنسور دوربین بهره برده بود.

اما این بار طراحی جالبی برای قرار گیری سنسور های دوربین این پرچمدار در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود که برای سنسور اصلی، شاهد حضور سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ باشیم. از طرفی دیگر همانطور که در تصویر مشاهده می کتید، سنسور پریسکوپ با معماری مستطیلی خاص خود، خودنمایی می کند.

پیش از این شیائومی می 10 اولترا نیز از چنین سنسوری بهره برده بود و پیش بینی می شود سنسور پریسکوپ در نظر گرفته شده برای شیائومی می 11 پرو همانند شیائومی می 10 اولترا، توانایی زوم دیجیتال 120 برابری را خواهد داشت. یک سنسور از نوع فوق عریض و یک سنسور تله فوتو، سنسور های دوربین دیگر این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در مورد صفحه نمایش این اسمارتفون هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما با توجه به صفحه نمایش قدرتمند شیائومی می 11، پیش بینی می شود صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای شیائومی می 11 پرو نیز توانایی ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز را خواهد داشت. برای طراحی صفحه نمایش نیز به احتمال زیاد شاهد حضور ناچ اینفینیتی O خواهیم بود.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز همانند شیائومی می 11 که اولین گوشی هوشمندی بود که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شد، مدل پرو نیز قرار است از همین پردازنده قدرتمند کوالکام بهره مند شود. باید منتظر بود و دید بعد از معرفی تمام گوشی های هوشمند خانواده شیائومی می 11 آیا همانند خانواده می 10 می توانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند یا نه.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود