اولین DLC مهم Cyberpunk 2077 در راه است

بازی سایبرپانک 2077 یکی از پرچالش ترین عنوان های سی دی پراجکت بوده، این استودیو لهستانی همیشه در بهینه سازی مشکل داشته است و حالا این مساله در عنوان جدیدش به اوج رسیده است. آدام کیچیسکی مدیر عامل  CD Projekt Red اعلام کرده که بسیاری از برنامه های این شرکت تغییر کرده و تا مشکلات بازی Cyberpunk 2077 نشود در مورد پروژه جدید صحبت نخواهد کرد.

سایبرباگ تقدیم می کند

بازی سایبرپانک 2077 از مشکلات بسیار زیادی رنج می برد و تا حالا پچ های زیادی برای آن منتشر شده است ولی همچنان بازی به هیچ عنوان نرمال نیست و راه بس بلندی را در پیش دارد. استودیو سی دی پراجکت قول دو بسته به روزرسانی بسیار خوب را داده بود که مشکلات را تا حد زیادی حل کند.

سی دی پراجکت در ماه نوامبر اعلام کرد که اولین بسته  Cyberpunk 2077 در آینده ای نزدیک عرضه می شود. ولی واقعیتی تلخ وجود دارد که سی دی پراجکت تا حدود زیادی اعتبار خود را از دست داده و خیلی از منتقدین به گفته های این استودیو لهستانی بی اعتنایی کردند.

مدیر سی دی پراجکت گفته است که با وضع موجود باقی برنامه های شرکت ما برای بعد از بهینه سازی سایبرپانک خواهد بود.

شرکت سی دی پراجکت هنوز جزئیاتی در مورد این بسته منتشر نکرده و معلوم نیست دقیقا این بسته چه مشکلاتی را از Cyberpunk 2077 حل خواهد کرد و فقط مشخص شده که در اوایل سال 2021 به بازار عرضه می شود.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون در سراسر جهان برای رایانه های شخصی ، کنسول ها و Stadia در دسترس است. نسخه نسل بعدی PlayStation 5 و Xbox Series X | S برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته شده است.

روزگار خوش PC بازها

در بین پلتفرم های مختلف اوضاع PC از همه بهتر است. در همین حال بازیکنان رایانه های شخصی می توانند برخی از مادهای موجود را که توسط بعضی مادسازها در دسترس قرار گرفته است امتحان کنند، از جمله حالت بهبود یافته برای NPC ها و حالت بهینه سازی Ray Tracing که اوضاع سایبرپانک را بهتر از باقی پلتفرم ها می کند.

باید منتظر منتشر شدن DLC های وعده داده شده باشیم و ببینیم که سایبرپانک بهبود میابد یا نه.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد