بازی Age of Empires IV حالا آماده تجربه کردن است

در سال 2017 مایکروسافت اعلام کرد که بازی Age of Empires IV در استودیوی مستقر در ونکوور Relic Entertainment در حال توسعه است، اما از آن زمان به بعد جزئیات چندانی در مورد پیشرفت و توسعه این بازی در اختیار علاقه مندان قرار نگرفت. حالا سوال ما این است که چه زمانی می توانیم برای نبرد آماده شویم؟

شاید Age of Empires IV بزودی عرضه شود

Shannon Loftis مدیر کل Age of Empires، یک نسخه به روز شده از این بازی را در پایان سال برای آنالیز کردن استفاده کرده است و به نظر می رسد AoE4 ممکن است نزدیکتر از آنچه شما فکر می کنید منتشر شود. به گفته لوفتیس، این بازی کاملاً در وضعیت مناسبی برای تجربه کردن است و به نظر می رسد اکنون تمرکز روی اصلاحات و تعادل است.

شکوه به سبک استراتژی باز خواهد گشت

شانون لوفتیس باز هم به توضیح می پردازد: ما در Age of Empires IV پیشرفت های بزرگی را بدست آوردیم و توانستیم قدم های بزرگتری را برداریم. می دانم که انتظار سختی را برای تجربه شماره چهارم کشیده اید و من نمی خواهم شما را بیش از این وسوسه کنم،

اما ما به معنای واقعی کلمه هر روز این بازی را انجام می دهیم و از آنچه در آن بوجود آوردیم لذت میبریم. ساخت سیستم های جداگانه (هوش مصنوعی، اقتصادی ، چالش ها، رندر و غیره) مدتی طول می کشد و سپس مدتی طول می کشد تا آنها در کنار هم جمع شوند و یک کار منسجم را تشکیل دهند. اما وقتی این کار انجام شود یعنی ما رسالت خود را درست انجام داده ایم.

شما ناگهان یک بازی دارید که نیاز به اشکال زدایی و تعادل و پرداخت دارد، اما هسته اصلی بازی عالی است و می دانید قرار است آن را درست به مخاطب ارائه دهید. بهترین قسمت کار این است که احساس می کنید بازی جدید کاملا مثل یک بازی Age of Empires اصیل است.

خبر انتشار هنوز رسما اعلام نشده است اما با توجه به نظرات Loftis، امیدواریم که این استراتژی فوق العاده در سال 2021 عرضه شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم مشتاق این هستید که Age of Empires IV را تجربه کنید؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند