انتشار اولین تصویر رسمی شیائومی می CC9 و می CC9e

اولین تصویر رسمی شیائومی می CC9 و می CC9e در حالی که هر لحظه انتظار رونمایی این گوشی های هوشمند میان رده می رود، منتشر شده. بعد از شایعات بسیاری که تا به امروز به بیرون درز پیدا کرده، حال مطمئن شده ایم که سری جدید CC9 شیائومی، کار خود را با رونمایی دو گوشی هوشمند آغاز خواهد کرد.

تصویر رسمی شیائومی می CC9 و می CC9e مهر تاییدی بر شایعات مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. شیائومی هدف خود از تولید این گوشی های هوشمند را تمرکز بر روی سنسور های دوربین قدرتمند برای دوربین های اصلی و سلفی  این گوشی های هوشمند میان رده اعلام کرده.

پیش از این این شرکت چینی استفاده از سه سنسور برای دوربین اصلی با مجهز شدن به سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی و سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند را تایید کرده بود.

سوای انتشار اولین تصویر رسمی شیائومی می CC9 و می CC9e که تنها نمای ظاهری پشتی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند را نشان می دهد، باید گفت که تفاوتی که تفاوتی که در حال حاضر میان این دو گوشی هوشمند میان رده مشاهده می کنیم، اندازه صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای آن های می باشد.

شیائومی می CC9 از صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد و شیائومی می CC9e از صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد بهره خواهند برد. استفاده از صفحه نمایشی از جنس اول باعث شده تا صفحات نمایش این گوشی های هوشمند میان رده، قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود