گوشی های هوشمند خانواده آیفون 2019 متفاوت تر از همیشه

اپل برای گوشی های هوشمند خانواده آیفون 2019 این بار گویا تصمیم به تغییراتی اساسی گرفته. این پرچمداران جدید این بار قرار است از هر نظر با قدمی رو به جلو پا به عرصه رقابت بگذارند. البته پیش از این شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند را شنیده بودیم و باید از شایعه پراکنان تشکر کنیم که تقریبا خیال ما را از بابت طراحی در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید راحت کرده اند.

گوشی های هوشمند خانواده آیفون 2019 با قدمی رو به جلو

از جمله قدم های رو به جلو برای این پرچمداران جدید، ابتدا باید به طرحی خاص در نظر گرفته شده برای معماری دوربین های اصلی اشاره کرد. این بار اپل از بریدگی مربع شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی استفاده کرده که ما را به یاد طراحی گوشی های هوشمند خوانواده هواوی میت 20 می اندازد، اما نوع چیدمان ضربدری سنسور های گوشی های هوشمند خانواده آیفون 2019 بار دیگر خاص بودن محصولات اپل را به ما یادآوری می کند.

آیفون 11 آر

یکی دیگر از اتفاقات جدید، اضافه شدن سنسور های دوربین اصلی می باشد. پیش از این شاهد استفاده از حداکثر دو سنسور برای دوربین های اصلی گوشی های هوشمند اپل بوده ایم، اما این بار برای آیفون 11 و آیفون 11 مکس سه سنسور برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده.

آیفون 11

از طرفی، پیش از این نیز در کنار پرچمداران این شرکت، شاهد رونمایی از یک گوشی هوشمند با قیمت مقرون بصرفه تری بودیم که آیفون ایکس آر نمونه بارز آن می باشد. حال آیفون 11 آر نیز قرار است در کنار دو پرچمدار جدید این شرکت رونمایی شود ولی این بار با یک سنسور دوربین اصلی بیشتر و دوربین های اصلی دوگانه.

آیفون 11 مکس

جالب تر اینکه گویا آیفون 11 مکس از صفحه نمایش 6.5 اینچی، آیفون 11 از صفحه نمایش 5.8 اینچی و آیفون 11 آر از صفحه نمایش 6.1 اینچی بهره مند خواهند شد. نکته جالب این اتفاق صفحه نمایش بزرگتر در نظر گرفته شده برای آیفون 11 آر به نسبت آیفون 11 می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند