مقایسه دوربین شیائومی می CC9 پرو، میت 30 پرو و گلکسی نوت 10 پلاس

شیائومی می CC9 پرو توانست امتیاز 121 را از وب سایت معتبر دگرومارک کسب کند. در حالی دوربین های اصلی این گوش هوشمند موفق به کسب چنین امتیازی شده اند که پیش از آن دوربین های اصلی هواوی میت 30 پرو موفق به کسب چنین امتیازی شده بودند. در کنار مقایسه دوربین شیائومی می CC9 پرو و هواوی میت 30 پرو، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G نیز به عنوان قدرتمند ترین پرچمدار این شرکت حضور دارد.

مشخصات دوربین شیائومی می CC9 پرو

شیائومی می CC9 پرو

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو

اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای میت 30 پرو، سنسور های دوربین اصلی آن می باشد.

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

هواوی میت 30 پرو

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هواوی با انتخاب سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

مدل پلاس و گل سرسبد پرچمداران سامسونگ به دوربین های اصلی چهار گانه ای مجهز شده، سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم در بازه f/1.5 تا f/2.4 با لرزشگیر OIS و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر OIS به همراه سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی 123 درجه ای به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !