شیائومی می CC9 پرو با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و قابلیت های قدرتمند دوربین اصلی

طبق رسم گوشی های هوشمند چینی، که پیش از رونمایی رسمی محصولات مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای آن ها منتشر می شد، این بار نیز هرچه به رونمایی رسمی شیائومی می CC9 پرو نزدیکتر می شویم، شاهد انتشار مشخصات جدید می باشیم. این بار مشخصات سنسور دوربین سلفی این گوشی به همراه برخی از مشخصات دوربین های اصلی آن منتشر شده است.

شیائومی قرار است بار دیگر همانند می میکس آلفا، از سنسور 108 مگاپیکسلی برای می CC9 پرو بهره ببرد. در کنار بهره بردن از چنین سنسور قدرتمندی، چهار سنسور دیگر نیز برای دوربین های اصلی در نظر گرفته شده و این گوشی هوشمند قرار است با مجهز شدن به 5 سنسور دوربین اصلی بصورت رسمی معرفی شود.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخص شد که سنسور های اصلی 108 مگاپیکسلی و تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز خواهد شد. با توجه به تعداد سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی و نیز قابلیت های مناسب، پیش بینی می شود که شیائومی می CC9 پرو عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

در کنار سنسور های دوربین اصلی، مشخص شده که برای دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد. تصویر بالا نیز نمونه تصویر ثبت شده توسط سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود