مشخصات سنسور های دوربین اصلی شیائومی می نوت 10

شیائومی می نوت 10 نسخه مشابه می CC9 پرو این شرکت می باشد که برای فروش در بازار های جهانی در نظر گرفته شده است. در حالی که در چند روز گذشته شایعات بسیاری را از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای می CC9 پرو شنیده بودیم، این بار شاهد انتشار مشخصات سنسور های دوربین اصلی می نوت 10 که به دوربین های اصلی پنج گانه ای مجهز شده است بوده ایم.

این گوشی هوشمند قرار است در کنار سنسور قدرتمند اصلی 108 مگاپیکسلی خود به چهار سنسور دیگر نیز مجهز شود. سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ به عنوان سنسور اصلی به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق و نیز سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی نیز به احتمال خیلی زیاد سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به اینکه در قسمت پشتی این گوشی هوشمند محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده است، به احتمال خیلی زیاد صفحه نمایش 6.47 اینچی اولد این گوشی هوشمند این قابلیت کاربردی را در خود جای خواهد داد.

برای ظرفیت باتری نیز شیائومی سنگ تمام گذاشته. می نوت 10 قرار است به باتری با ظرفیت 5260 میلی آمپری به همراه شارژر 30 واتی با قابلیت شارژ سریع مجهز شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !