مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو و شیائومی می نوت 10

مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو را به عنوان یکی از قدرتمند ترین پرچمدارن این شرکت که البته مورد بی مهری کاربران قرار گرفت و استقبال خوبی از آن نشد را با یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند جهان از نظر سنسور های دوربین یعنی شیائومی می نوت 10 در نظر گرفته ایم. در این ویدئو خواهیم دید که کدامیک از این دو محصول چینی توانایی عملکرد بهتری را خواهد داشت.

مشخصات دوربین هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو از یک لنز پر قدرت 40 مگاپیکسلی Quad Bayer با گشودگی دریچه f/1.8 برای عکسبرداری در نور کم و یک لنز 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/2.2 اولترا واید مناسب برای عکسبرداری عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی 80 میلی متری با گشودگی دریچه f/2.2  با قابلیت عکسبرداری عمقی برای عکاسی سه بعدی بهره می برد، می توان گفت در گوشی های هوشمند منتشر شده میت 20 پرو دارای بهترین لنز های استفاده شده می باشد.

هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو بی اهمیت به دوربین سلفی نبوده است و در قسمت ناچ بالایی از یک لنز 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/2.0 استفاده می کند.

مشخصات دوربین شیائومی می نوت 10

در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم. اما نکته اصلی شائومی می CC9 پرو سنسور های دوربین اصلی آن می باشد.

شیائومی می نوت 10

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

شما را به دیدن ویدئو مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو و شیائومی می نوت 10 دعوت می کنیم. هر چند باید قبول کرد که هواوی میت 20 پرو در مقابل سلطان دوربین های گوشی های  هوشمند حرف چندانی برای گفتن ندارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد