شیائومی بلک شارک 3 اولین گوشی هوشمند با رم 16 گیگابایتی

نمایشگاه CES 2020 به پایان رسیده و در این نمایشگاه شاهد رونمایی برخی گوشی های هوشمند بوده ایم. یکی از گوشی های هوشمند معرفی شده در این نمایشگاه بلک شارک 2 پرو بود. این گوشی هوشمند با بهره بردن از برخی مشخصات بهتر به نسبت بلک شارک 2 معرفی شد. اما این بار دیگر قرار است شیائومی بلک شارک 3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت در سال میلادی جاری رونمایی شود.

بلک شارک 3 اولین گوشی گیمینگ با رم 16 گیگابایتی

بلک شارک 2 پرو تقریبا از مشخصاتی مشابه با بلک شارک 2 معرفی شد. بلک شارک 2 پرو به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شد. این در حالی می باشد که بلک شارک 2 از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره برده بود. حال اما بلک شارک 3 قرار است قدرتمند تر از همیشه رونمایی شود.

شیائومی پی از این برای دو گوشی گیمینگ قبلی خود صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 60 هرتز را در نظر گرفته. این در حالی می باشد که رقیب جدی این شرکت که بدون زیاده گویی باید گقت عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته، ایسوس روگ فون 2 می باشد که به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شده بود.

شایعات خبر از آن می دهد که امکان مجهز شدن گوشی گیمینگ جدید شیائومی به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز نیز وجود دارد. اما بلک شارک 3 قرار است رکورد شکنی کند و برای اولین بار به رم 16 گیگابایتی مجهز شود. این در حالی می باشد که پیش از این حداکثر رم در نظر گرفته شده برای رم گوشی های هوشمند، 12 گیگابایت بوده است.

پیش بینی می شود که در کنار رم قدرتمند در نظر گرفته شده، شاهد در نظر گرفته شدن جدیدترین پردازنده کوالکام برای این گوشی هوشمند باشیم. با این تفاصیل به احتمال زیاد بلک شارک 3 با پردازنده اسنپدراگون 865 رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !