جعبه گشایی کیس Z5 SURENA گرین

انتخاب کیس شاید در نگاه اول برای بسیاری از کاربران انتخابی ساده باشد اما در واقع این جعبه ساده می تواند چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ خنک سازی قطعات داخلی عملکردی متفاوت داشته باشد. در این ویدیو سعی کردیم تا یکی از کیس های گرین با نام Z5 SURENA که کیفیت ساخت مناسب و البته قیمت خوبی را به نسبت دیگر رقبا ارائه می کند را جعبه گشایی کنیم.

کیس Z5 SURENA را باید یکی از برترین کیس ها در سطح بودجه نسبتا اقتصادی معرفی کرد. کیسی که در کنار جلوه های بصری از کیفیت ساخت خوب و امکانات بالایی سود می برد. این کیس در بخش زیبایی شناسی به چهار فن ARGB مجهز شده است. این فن ها به وسیله یک کیت مدیریت، می تواند نورپردازی، افکت های نوری و سرعت فن ها را مدیریت کند. همچنین به لطف فناوری ARGB می توانید نورپردازی کیس را با قطعات داخلی هم همگام سازی کنید.

جایگذاری قطعات بزرگ در کیس Z5 SURENA به خوبی انجام می شود. مهم نیست که مادربردی غیر از فرم فکتور ATX دارید، کارت گرافیکی بزرگی دارید یا پاور بزرگی را انتخاب کردیه اید. در هر صورت این کیس پذیرای قطعات قدرتمند شماست و به لطف نوع طراحی، استفاده از خنک کننده 240 میلی متری و 360 میلی متری هم در داخل این کیس میسر شده است.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !