جشن تولد Zelda با یک تصویر پیکسل آرت

قهرمان های زیادی در دنیای گیمرها وجود دارند که بخاطر آرمان های شخصی، استایل، شجاعت یا خوی جنگندگی مورد احترام هستند. گاهی وقت ها قهرمان هایی هستند که تمامی این موارد را با هم در اختیار دارند و تبدیل به یک اسطوره می شوند. کاراکتر Zelda یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین ها در دنیای گیمرها است.

یک عمر در کنار قهرمان نینتندو

زلدا سالیان زیادی است که در کنار گیمرها به مبارزه با نیروی اهریمن می پردازد، حدود سی پنج سال از این رفاقت بین گیمرها و زلدا می گذرد و خاطرات بسیار خوبی که شکل گرفته است. خیلی از طرفداران هستند که می خواهند از تلاش های توسعه دهنده و همچنین از کاراکتر Zelda به شیوه های مختلفی قدردانی کنند. یک تشکر بخاطر تمام ماجراجویی ها، شجاعت ها و همچنین یک دوستی عمیق و جاودانه.

دنیای زلدا این بار متفاوت تر از همیشه

در سی و پنجمین سالگرد این مجموعه، یکی از طرفداران Zelda به نام pixelpunk در ادای احترام به این کاراکتر یک تصویر به سبک پیکسل آرت از Breath Of The Wild منتشر کرده است. این هوادار آرت ورک خود را در Reddit و Twitter به اشتراک گذاشته است، این تصویر که با استایل Pixel Art کار شده صحنه ای بسیار حماسی را به نمایش می گذارد.

این تصویر با الهام از the Legend Of Zelda: Breath Of The Wild خلق شده و صحنه ای از مبارزه زلدا با یک ربات غول پیکر به نام Guardian Stalker را به نمایش می گذارد. این صحنه برای کسانی که این نسخه از بازی را تجربه کردند بسیار آشناست. در این Art Work همه چیز به سبک هنری پیکسلی 2D کار شده است، که شما را تا حدودی به یاد عناوین قدیمی این مجموعه می اندازد. رنگ آمیزی و استایل کاری در این تصویر پیکسل آرت کاملا وفادار به این مجموعه بازی است.

آیا شما هم از طرفداران زلدا هستید؟ کدام از یک از عناوین این مجموعه را تجربه کرده اید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024