ZTE Axon 11 SE با پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G معرفی شد

ZTE Axon 11 SE به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت چینی با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب بصورت رسمی معرفی شد . از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به سنسور های دوربین آن اشاره کرد. البته حضوز یکی از بهترین پردازنده های شرکت مدیاتک نیز نشان می دهد که شرکت های مختلف عرصه گوشی های هوشمند علاقه بسیار بالایی برای همکاری با این شرکت دارند.

مشخصات ZTE Axon 11 SE

برای طراحی صفحه نمایش این گوشی هوشمند، ناچ زیبای اینفینیتی O در نظر گرفته شده است. صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی که به پنل IPS LCD نیز مجهز شده. بهره بردن از چنین پنلی سبب شده تا شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند باشم.

در بریدگی دایره ای شکل ناچ صفحه نمایش که در قسمت بالایی و سمت چپ قرار گرفته است شاهد قرار گیری یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی اما در معماری مربعی شکل شاهد قرار گیری چهار سنسو دوربین در کنار یکدیگر هستیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور2 مگاپیکسلی ماکرو برا ثبت تصاویر از فاصله نزدیک به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه ZTE Axon 11 SE را تشکیل خواهند داد.

پردازنده دیمنسیتی 800 نیز به عنوان یکی از پردازنده های موفق شرکت مدیاتک این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند. بهره بردن از چنین پردازنده ای نیز پشتبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را به ارمغان آورده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژری قدرتمند که توانایی شارژ 50 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 30 دقیقه ای دارد اشاره کرد.

ZTE Axon 11 SE با قیمت پایه 250 یورو فروش خود را در بازار چین آغاز کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود