اولین خنک کننده مایع هیبریدی پردازنده و رم توسط Thermaltake معرفی شد

شرکت Thermaltake یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت قطعات و لوازم جانبی، اکنون با ایده ای جذاب توانست نسل جدیدی از خنک کننده های مایع را روانه بازار کند. خنک کننده جدید این شرکت با قابلیتی جذاب می تواند به طور همزمان پردازنده و ماژول های رم را خنک کند.

خنک کننده مایع جدید Thermaltake در دو ابعاد رادیاتور 240 میلی متری و 360 میلی متری، راهکار کارآمدی را برای خنک سازی پردازنده و ماژول های رم در اختیار کاربران قرار می دهد. این خنک کننده بجز پردازنده با رم های TOUGHRAM این شرکت که به صورت جدا فروخته می شود سازگار است.

نورپردازی جذاب RGB در نقاط مختلف این خنک کننده مایع دیده می شود. فن های 120 میلی متری، بلاک خنک کننده و حتی خنک کننده ماژول های رم هم به نورپردازی RGB مجهز هستند. البته این نورپردازی با فناوری ARGB قابلیت سینک شدن با تمام مادربردهایی که کانکتور RGB آدرس پذیر دارند را دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا بدون استفاده از نرم افزارهای جانبی و تنها با استفاده از نرم افزار مدیریت نورپردازی مادربرد، نورپردازی RGB این خنک کننده را کنترل کنند.

رادیاتور این خنک کننده ها با طراحی بهبود یافته دفع بهتر دما را موجب می شوند. همچنین بلاک با سطح تماس مسی، لوله های تقویت شده و پشتیبانی از جدیدترین پردازنده های اینتل و AMD از دیگر ویژگی های این خنک کننده است.

پست های مرتبط

ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد

پردازنده‌های Arrow Lake اینتل مانند Core Ultra 9 285K دارای سرعت کلاک حداکثر 5.5 گیگاهرتز هستند

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود