ZTE Blade V30 میان رده از در کالبد یک پرچمدار

شرکت چینی ZTE آنطور که باید و شاید در بازار های جهانی و البته بازار ایران نتوانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و به نسبت سایر شرکت های چینی کاربران کمتری را به سمت خودش جلب کرده. اما در چند ماه اخیر این شرکت فعالیت خوبی داشته و حال قرار است بزودی شاهد رونمایی ZTE Blade V30 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت باشیم که به لطف شایعه پراکنان، مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

با توجه به طراحی در نظر گرفته شده، این اسمارتفون میان رده بیشتر تلاش دارد تا خود را به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار معرفی کند. در نمای رو به رویی، ZTE Blade V30 به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز همانند گوشی های هوشمند پرچمدار، شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و فاصله کانونی 26 میلی متر به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم، ZTE Blade V30 به پردازنده Unisoc Tiger T618 با معماری 12 نانومتری همانند Axon 20 4G مجهز شده است. باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشد. از نکته های جالب توجه قیمت 200 یورویی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد، که به نسبت مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مقرون بصرفه ای می باشد.

پست های مرتبط

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد

دلایلی که نباید فعلاً به نسخه بتای iOS 18 به‌روزرسانی کرد

شرکت SMIC به جایگاه سوم در رتبه‌بندی جهانی سازندگان تراشه‌ صعود کرد