ZTE Axon 30 5G با صفحه نمایش 120 هرتز و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش

شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند تا به امروز تلاش داشته اند تا طراحی هایی را برای صفحه نمایش محصولات خود در نظر بگیرند که کمترین میزان حاشیه و بریدگی را برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی با خود به همراه داشته باشند. در این میان شاهد حضور طراحی های ناچ اینفینیتی O و واتردراپ نیز بودیم که به عنوان دو ناچ بسیار پرطرفدار در میان گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار شناخته می شوند. اما در این میان، تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ سبب می شد تا هیچ گونه ناچ و حاشیه برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی را شاهد نباشیم. اما شرکت چینی ZTE برای اولین بار با معرفی Axon 20 5G از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بهره برد. حال ZTE Axon 30 5G قرار است به عنوان دومین گوشی هوشمند این شرکت با بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی شود.

به لظف شایعه پرکنان برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است. پیش از اینکه به برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند بپردازیم، باید خاطر نشان کنیم که دوربین سلفی ZTE Axon 20 5G آنطور که باید و شاید نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

بدون شک ZTE این بار دیگر اشتباه قبلی خود را تکرار نخواهد کرد و اسمارتفون جدیدش با بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش عملکرد بهتری به نسبت Axon 20 5G از خود به نمایش خواهد گذاشت. همانطور که اشاره کردیم، ZTE تلاش دار تا مشخصات قدرتمند تری را برای Axon 30 5G به نسبت نسل قبلی در نظر بگیرد. یکی از ای مشخصات قدرتمند تر، صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

اسمارتفون جدید ZTE قرار است به صفحه نمایشی جذاب با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شود. این در حالی می باشد که ZTE Axon 20 5G از صفحه نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز بهره برده بود. ر مورد تعداد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده هنوز خبری منتشر نشده است، اما می دانیم که به احتمال زیاد یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع پریسکوپ و توانایی زوم 5 برابری اپنیکال، این گوشی هوشمند پرچمدار را همراهی خواهند کرد.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این اسمارتفون قرار است به پردازنده قدرتمند اسپدراگون 888 شرکت مدیاتک با معماری 5 نانومتری مجهز شود. پردازنده ای که با توجه به عملکرد بسیار خوبش و نتایج تست های بنچمارک، به عنوان قدرتمند ترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !