هر آنچه باید از سامسونگ گلگسی اس 10E بدانیم

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

بعد از مراسم رسمی رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، گروه بنچیمو گوشی های هوشمند رونمایی شده این خانواده قدرتمند را بصورت جداگانه معرفی کرد. بعد از معرفی دقیق گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس حال نوبت به برادر کوچکتر این خانواده سامسونگ گلکسی اس 10E رسیده است.

مشخصات فنی کلی از سامسونگ گلکسی اس 10E

سامسونگ گلکسی اس 10E به نسبت دو محصول دیگر این خانواده از امکانات ضعیف تری بهره من شده، و طبعا قیمت بسیار مناسب تر و ارزانتری را دارد. با هم به مشخصات فنی این گوشی هوشمند می پردازیم. تفاوت های بسیاری نیز از نظر مشخصات فنی به نسبت دو گوشی هوشمند دیگر این خانواده وجود دارد و سعی می کنیم به آن ها نیز بپردازیم.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

اولین تفاوت چشم گیر گلکسی اس ۱۰ صفحه نمایش ۵.۸ اینچی این گوشی می باشد، و البته کاهش رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نیز از جمله تفاوت های این محصول با برادران بزرگتر خود می باشد. و البته صفحه نمایش آمولد برای گلکسی اس ۱۰E مورد استفاده قرار گرفته این در حالی است که دو گوشی هوشمند دیگر این خانواده از صفحات نمایش دینامیک آمولد فوق العاده با کیفیت بهره مند شده اند.

در حالی که سنسور حسگر اثر انگشت برای گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ در صفحه نمایش در نظر گرفته شده، این قابلیت برای گلکسی اس ۱۰E در قسمت دکمه پاور این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است.

گلکسی اس ۱۰ همانند دو محصول دیگر از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K بهره مند شده، ولی در قسمت دوربین های سلفی با کاهش تعداد سنسور، از دوربین اصلی دوگانه ۱۲+۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است. اما باز هم چنین سنسور های، همان کیفیت سنسور های دوربین گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس (قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K) را به شما ارائه می دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری به همراه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد، البته باید یادآور شویم که قابلیت های شارژ سریع و PowerShare  نیز برای گلکسی اس ۱۰E مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت پایه 750 دلاری برای گلکسی اس 10E در نظر گرفته شده، برای اطلاع دقیق از قیمت های تعیین شده برای تمامی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به مطلب قیمت های تعیین شده برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس ۱۰ مراجعه کنید. پیش فروش این گوشی هوشمند به همراه دیگر محصولات این خانواده از امروز آغاز شده و از تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) این گوشی های هوشمند در فورشگاه معتبر در دسترس خواهند بود.

سامسونگ همانند آخرن پرچمداران رونمایی شده اپل، (آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس اس)، از دو پرچمدار قدرتمند خود در کنار یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب تر پرده برداری کرد. این گوشی های هوشمند مسئولیت متعادل سازی بازار فروش به دلیل قیمت بالای در نظر گرفته شده پرچمداران این شرکت های را به عهده دارند.

آیفون ایکس آر در راستای انجام این مسئولیت، موفق نبود و اپل با کاهش فروش گوشی های هوشمند خود مواجه شد. حال باید دید گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E توانایی تعادل سازی بازار فروش گوشی های این شرکت را با توجه به قیمت های بالای گوشی های دیگر این شرکت، خواهد داشت یا خیر.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !