آیا نیاز به به‌روزرسانی iOS 17.4.1 هست ؟

اپل به تازگی آپدیت iOS 17.4.1 را برای عموم منتشر کرده که شامل مجموعه‌ای از رفع اشکالات و بهبود عملکرد برای آیفون است. این به‌روزرسانی بدون نسخه بتا برای توسعه‌دهندگان منتشر شد، به این معنی که به‌روزرسانی به اندازه کافی برای شرکت بزرگ نبود، اما در هر حال شامل تعدادی به‌روزرسانی است تا تجربه کاربر را بهبود بخشد.

همواره شاهد بودیم که برخی از به‌روزرسانی‌های iOS باگ‌هایی را به سیستم عامل وارد می‌کنند که این سؤال را برای کاربران ایجاد می‌کند آیا باید به آخرین پلتفرم iOS 17.4.1 به‌روزرسانی کنند یا خیر. آپدیت iOS 17.4.1 یک به‌روزرسانی کوچک برای آیفون است که ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه نمی‌کند، اما شامل رفع اشکالات مهم و بهبود عملکرد است. این نسخه به صورت ناگهانی برای عموم منتشر نشد، زیرا ارجاعاتی به آن در گزارش وبسایت MacRumors یافت شد. به کاربران توصیه شده که برای بهره‌مندی از این اصلاحات و بهبودهای ضروری این به‌روزرسانی را انجام دهند.

علاوه بر رفع اشکال و بهبود عملکرد، آپدیت iOS 17.4.1 به‌روزرسانی‌های امنیتی را هم برای آیفون به ارمغان می‌آورد، چیزی که کاربران باید به آن توجه زیادی داشته باشند. همین نکته باید عاملی باشد که کاربران در اسرع وقت به نسخه iOS 17.4.1 به‌روزرسانی کنند. به غیر از iOS 17.4.1، اپل iPadOS 17.4.1 را هم با رفع اشکال مربوط به اسکن QR منتشر کرد. برخی از کاربران قبل از آخرین به‌روزرسانی iPadOS 17.4.1 نمی‌توانستند کدهای QR را روی آیپدهای خود اسکن کنند و این دلیل دیگری است که کاربران باید آخرین به‌روزرسانی را دانلود و روی آیفون خود نصب کنند.

اگر با روش به‌روزرسانی آشنایی ندارید، می‌توانید iOS 17.4.1 و iPadOS 17.4.1 را با رفتن به برنامه تنظیمات و طی کردن مسیر General > Software Update پیدا کنید. تاکنون، iOS 17.4.1 هیچ نشانه‌ای از مشکلات اساسی نشان نداده و به نظر می‌رسد که یک آپدیت بسیار پایدار برای آیفون باشد. برای Vision Pro هم اپل به‌روزرسانی جدید visionOS 1.1.1 را منتشر کرده که به لطف به‌روزرسانی‌های امنیتی و رفع اشکال، پایداری هدست را بهبود می‌بخشد و در عین حال امنیت آن را بیشتر می‌کند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد