سال انتشار بازی Grand Theft Auto VI به 2026 تغییر کرد ؟

در ماه دسامبر سال گذشته، پس از سال‌ها گمانه‌زنی، شایعات و افشاگری‌ها، سرانجام راکستار اولین تیزر بازی Grand Theft Auto VI را به همراه اشاره به تاریخ انتشار سال 2025 منتشر کرد، اما اکنون این مسئله کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

طبق گزارش جدیدی از Kotaku، هدف فعلی راکستار این است که در نهایت تا اوایل سال 2025 بازی Grand Theft Auto VI را برای پلیرها عرضه کند، اما فرآیند ساخت از جایی که باید باشد عقب افتاده و تاریخ انتشار هم احتمالاً به زودی عقب می‌افتد و یا به اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 می‌رود. ظاهراً این تغییر به سال 2026 فقط طرحی اضطراری است، اما در هرصورت، گاهی اوقات موارد اضطراری هم اتفاق می‌افتند. در حال حاضر، هیچ تغییری در برنامه‌های عرضه GTA VI وجود ندارد، اما به گفته افراد داخل شرکت، تصمیم‌گیری در مورد تاریخ انتشار و موارد مشابه معمولاً در آخرین ثانیه انجام می‌شود.

به خاطر فشار تحمیل‌شده برای تحویل به موقع بازی Grand Theft Auto VI، شرکت راکستار کار تمام وقت در دفتر را برای همه کارمندان الزامی کرده؛ دلیل بیان شده برای این امر امنیت و تضمین کیفیت هست، اما برخی از کارمندان می‌ترسند که این امر به شرکت راکستار اجازه دهد تا به روزهای سخت و سنگین قبلی خود بازگردد که باعث می‌شد کارمندان 80 ساعت بیشتر هفته‌ها را برای پایان بازی‌هایی مانند GTA V و Red Dead Redemption 2 وقت بگذارند.

به طور کلی در حال حاضر از نظر تاریخ رسمی، بازی Grand Theft Auto VI قرار است در سال 2025 برای Xbox Series X/S و PS5 عرضه شود ولی احتمال می‌رود که این تاریخ تغییر کند. قبلاً انتظار می‌رفت که اگر این بازی در سال 2025 برای کنسول منتشر شود، در سال 2026 هم برای PC منتشر می‌شود، ولی اگر احتمال Kotaku در مورد انتشار بازی برای کنسول در سال 2026 درست از آب درآید، سال انتشار برای برای PC به 2027 می‌رسد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند