اسطوره اورکلاک، کارت گرافیک GALAX RTX 4090 HOF با دو کانکتور 16 پین !

هر کسی بر اساس علاقه ای که به یک برند دارد، احتمالاً تصور می کند که برترین کارت گرافیک مربوط به برند محبوبش است اما در واقعیت، مدتها است که برترین کارت گرافیک دنیا به هیچ یک از برندهای معتبر دنیا تعلق ندارد. گلکس که کار خود را با تولید PCB برای برترین شرکت ها آغاز کرد، چند سالی است که تنها بروی محصولات خود کار می کند و البته با سری HOF توانست به اسطوره اورکلاک تبدیل شود. یک سفید پوش حرفه ای دیگر این بار با نام GALAX RTX 4090 HOF که احتمالاً کسی جلودارش نیست.

برترین تراشه گرافیکی دنیا به زودی عضو جدیدی را می پذیرد. کارتی سفید رنگ که بر خلاف دیگر کارت های رقیب، نه برای گیمرها تولید شده و نه برای رندرینگ و فخر فروشی. کارت گرافیک های سری HOF گلکس تنها برای دستیابی به برترین عملکرد و اورکلاک ساخته شده اند. همانطور که در بالا اشاره کردم، گلکس در ابتدا برای دیگر شرکت های معتبر، PCB تولید می کرد. این موضوع نشان می دهد که گلکس تخصص بالایی در به کار گیری برترین قطعات دارد. برای درک بهتر این موضوع بهتر است بدانید که GALAX GeForce RTX 4090 HOF تنها کارت گرافیک RTX 4090 است که از دو کانکتور 16 پین استفاده می کند و البته مدار قدرت 28+4 فاز VRM که دارد در هیچ یک از کارت های دیگر قابل مشاهده نیست.

با اولین نگاه به PCB سفید رنگ RTX 4090 HOF می توان به وضوح نقاط اندازه‌گیری ولتاژ و سوئیچ اورکلاک این کارت را دید که برای به کار گیری بایوس LN2 با نهایت توان حرارتی استفاده می شود. مانند همیشه GALAX علاقه ای به عرضه زود هنگام سری HOF به بازار ندارد زیرا در ابتدا این کارت باید به دست اورکلاکرها برسد سپس خنک کننده ای بادی برای ورود به بازار برای آن طراحی شود. البته با وجود دو کانکتور 16 پین، هیچ خنک کننده بادی نیست که جوابگو توان حرارتی بالای این کارت باشد، پس فعلاً همان LN2 مناسب این هیولا است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !