هواوی Mate 50 Pro با پشت سر گذاشتن گوگل Pixel 7 Pro در جایگاه نخست برترین دوربین

گوگل پیکسل 7 پرو پس از معرفی توانست جایگاه نخست برترین دوربین دنیا را مشترکاً با Honor Magic4 Ultimate از وب سایت دگزومارک کسب کند، اما طولی نکشید که هر دو گوشی با سقوط آزاد پس از جدیدترین پرچمدار هوآوی یعنی میت 50 پرو در جایگاه دوم قرار گرفتند. پرچمدار Mate 50 Pro هوآوی اکنون برترین دوربین دنیا را در اختیار دارد و البته با امتیازی بیشتر از دیگر جایگاه های این جدول معتبر.

دوربین Mate 50 Pro در جدیدترین آزمایش های دگزومارک به دلیل برترین فوکوس خودکار و بوکه، برترین ارائه، برترین عکاسی واید و قابلیت های دیگری مانند داینامیک رنج عالی و جزئیات خیره کننده، به عنوان برترین دوربین در بین گوشی های هوشمند شناخته شد. جدیدترین پرچمدار MATE اکنون با وجود دوربین سه گانه متشکل از سنسور 50 مگاپیکسلی واید با دیافراگم متغیر f/1.4 – f/4.0، سنسور 13 مگاپیکسل اولترا واید و سنسور 64 مگاپیکسل تله فوتو با زوم 3.5 برابر اپتیکال، بهترین جایگاه را از آن خود کرده است.

 دگزومارک عنوان می کند که امکان رندر دقیق رنگ ها، بوکه یا قابلیت تار کردن پس زمینه و نمایش عالی جزئیات حتی در زوم 3.5 برابر، از جمله ویژگی های برتر دوربین میت 50 پرو نسبت به دیگر اسمارت فون ها است. البته باید عنوان کنیم که امتیاز 149 هوآوی میت 50 پرو نمی تواند فروش بالای این پرچمدار 1300 دلاری را تضمین کند زیرا، گوگل پیکسل 7 پرو در جایگاه دوم، قیمتی به مراتب کمتر از میت 50 پرو دارد و آنر Magic4 Ultimate که به صورت اشتراکی با پیکسل 7 پرو، دارای امتیاز 147 و جایگاه دوم برترین دوربین است، هم قیمت نسبتاً کمتری دارد و هم می تواند از خدمات گوگل به خوبی استفاده کند.

قطعاً اگر به دنبال عملکرد خیره کننده از دوربین یک پرچمدار موبایلی هستید، هواوی Mate 50 Pro در حال حاضر و البته تا مدتها یکی از برترین های دنیا است زیرا در بخش بوکه عملکردی خیره کننده دارد، فوکوس خودکار حیرت انگیری دارد و قادر است بهتر از هر پرچمدار دیگری، نویز را مدیریت کند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود