افزایش طول برای شاسی بلند لوکس رولزرویس

از زمانی که رولزرویس شاسی بلند خود یعنی کولینان را معرفی کرد، دیگر کمتر شرکتی می تواند ادعا کند که شاسی بلندی لوکس ساخته است. کولینان به خودی خود خودرویی لوکس و بزرگی است اما اخیرا عکس هایی از این شاسی بلند منتشر شده است که بسیاری آن را رندرهای دیجیتالی خوانده اند اما این تصاویر کاملاً واقعی هستند. این تصاویر را شرکت آلمانی Klassen که در زمینه بهینه سازی خودروهای خاص فعالیت دارد، پخش کرده است.

این شرکت تا کنون خودروهای زیادی را مورد بهینه سازی قرار داده که از جمله آنها می توان به مرسدس میباخ اس کلاس، رنج روور Autobiography، بنتلی بنتایگا و حتی مرسدس جی کلاس اشاره کرد. اکنون برای اولین بار این شرکت به سمت SUV رولزرویس رفته تا با افزایش طول، این خودرو را بیشتر بر سر زبان ها بیاندازد. این شرکت به طول کلی خودرو 1016 میلی متر افزوده است که با این حساب فاصله بین دو محور کولینان به 4311 میلی متر و طول کلی خودرو به 6357 میلی متر رسیده است.

کولینان مورد نظر از نظر تجهیزات امنیتی و پوشش زرهی در سطح 7 قرار گرفته است اما خریدار می تواند این امنیت را افزایش داده و کولینان خود را به سطح 9 تجهیزات امنیتی و زرهی ارتقاء دهد. همچنین شرکت برای جدا سازی اتاق مهمان و راننده از یک دیوار استفاده کرده است تا جلسات سری به راحتی از دیده شدن و شنیده شدن در امان بمانند. سیستم صوتی از برند معتبر Bang & Olufsen، نورپردازی محیطی LED و سیستم مولتی مدیای پیشرفته از دیگر تجهیزات استفاده شده در این خودرو است. این شرکت اطلاعات دیگری را منتشر نکرده اما اعلام کرده است که فرایند ساخت هر یک از این خودروها پس از سفارش خریدار، شش ماه طول می کشد.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر