امکان فروش بیشتر Galaxy S22 Ultra از چهار گوشی قبلی سری نوت

گوشی Galaxy S22 Ultra این پتانسیل را دارد که به پر فروش ترین گوشی در سری نوت تبدیل شود، درست است که به آن Galaxy note  نمی گویند اما این گوشی که جایگزین گوشی Galaxy S21 Ultra است که با گوشی Galaxy Note 20 Ultra ادغام شده و طراحی آن بر گرفته از هر دو این گوشی ها می باشد، به همراه قلم S Pen.

بسیاری از مردم از نابودی خط تولید مستقل سری نوت انتقاد کردند، اما اینطور که به نظر می رسد تصمیم سامسونگ برای ادغام آن در سری S در حال نتیجه گیری است، این گوشی هوشمند در مسیر فروش 10.9 میلیون دستگاه در اولین سال عرضه آن است.

گوشی های قبلی از سری نوت فروش های کمتری داشته اند بری مثال گوشی Galaxy Note 8 فروش آن 10.3 میلیون دستگاه، گوشی Note 9 فروش 9.6 میلیون دستگاه و گوشی های Note 10 و Note 20 به ترتیب فروش 9.5 و 7.5 میلیون دستگاه را داشته اند، که در بین این فروش ها گوشی هوشمند Galaxy Note 8 پرفروش ترین بوده است، اما با این سرعت فروشی که گوشی هوشمند Galaxy S22 Ultra دارد مقام پرفروش ترین گوشی را به خود اختصاص خواهد داد.

این گوشی هوشمند موفق ترین گوشی اندرویدی امسال است و افزایش تقاضای زیادی که پس از نابودی سری گلکسی نوت به جا مانده بود به آن کمک زیادی کرده است. دارندگان گوشی Galaxy Note 20 هم که به دنبال ارتقای دو ساله هستند نیز به سمت خرید این گوشی رفته اند. این اتفاق دلایل کافی برای شرکت سامسونگ دارد تا خط تولید سری نوت را احیا نکند. با این وجود پرچمداران سری S سامسونگ هم نام خانوادگی خود و هم سری نوت را یدک می کشند.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !