رکورد اورکلاک رم DDR5 باز هم به دست MSI MEG Z690 UNIFY-X شکسته شد

چندی قبل بود که مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY-X توانست با رکورد شکنی در بخش اورکلاک رم باز هم به هدف اصلی تولیدش یعنی اورکلاک حرفه ای نزدیک تر شود. اما بار دیگر این مادربرد توانست رکورد اورکلاک رم DDR5 و رتبه اول را در سه بخش WR RANK / GLOBAL RANK / DDR5 SDRAM RANK  به نام خود ثبت کند.

مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY-X با مدار قدرت 2+19 فاز 105 آمپر، پتانسیل بالایی در به چالش کشیدن قدرت نهایی قطعات دارد. محصولی با ساختار تک کانال رم که دو اسلات DIMM دارد و به راحتی می تواند ماژول های DDR5 تا نهایت فرکانس 6800 مگاهرتز را پشتیبانی کند. ساختار 8 لایه PCB در کنار نویز گاردها و کیفیت ساخت عالی قطعات، از مهمترین ویژگی های این مادربرد برای پایداری هر چه بیشتر در بالاترین توان کاری و اورکلاک است.

اورکلاکر KOVAN YANG از تیم MSI باز هم توانست در بخش WR RANK (رکورد جهانی)، GLOBAL RANK (رتبه جهانی) و DDR5 SDRAM RANK (رکورد متمرکز بروی یک محصول) در رتبه یک قرار گیرد. این بار این اورکلاکر برای این رکورد شکنی از پردازنده  i9-12900KS با فرکانس آندرکلاک شده 428.81 مگاهرتز استفاده کرد تا تمرکز اصلی بروی اورکلاک رم باشد.

یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در اورکلاک رم، تغییر در زمان بندی یا تایمینگ ماژول رم است. این اورکلاکر تایمینگ 2-127-126-126-126-72 را به ثبت رساند تا ماژول رم مورد نظر با ظرفیت 16 گیگابایت و با کمک خنک سازی نیتروژن مایع به نهایت فرکانس خیره کننده 10508 برسد. این رکورد شکنی باز هم قدرت بی نقص مادربرد MEG Z690 UNIFY-X و عملکرد عالی KOVAN YANG را به رخ رقبا کشید.

پست های مرتبط

قابلبت Circle to Search به زودی در حالت تقسیم صفحه هم کار می‌کند

اندروید 15 قابلیت Notification Cooldown را با خود همراه می‌کند

گوگل روی قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی RealFill برای ترمیم تصاویر کار می‌کند