قابلبت Circle to Search به زودی در حالت تقسیم صفحه هم کار می‌کند

قابلبت Circle to Search اکنون یکی از پرکاربردترین ویژگی‌ها شده چراکه کار با آن راحت است و به خوبی آن را انجام می‌دهد. اکنون بهترین نکته امروز در رابطه با آن این است که اگر به دنبال جستجوی چیزی هستید، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ترک برنامه و باز کردن جستجوی گوگل این کار را انجام دهید.

اکنون به نظر می‌رسد که گوگل به دنبال گسترش عملکرد Circle to Search است. این ویژگی در آینده می‌تواند در حالت تقسیم صفحه هم کار کند که از نظر تئوری به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به ترک برنامه، چندین نتیجه را جستجو کنید. باید اشاره کرد که اگر از دستگاه‌های Galaxy S24 استفاده می‌کنید، این ویژگی همین حالا هم در حالت تقسیم صفحه کار می‌کند، اما اگر از دستگاه‌های پیکسل استفاده می‌کنید، این ویژگی به طور مشابه کار نخواهد کرد.

خوشبختانه، احتمالاً دیگر لازم نباشد مدت زیادی منتظر بمانید تا Circle to Search در حالت تقسیم صفحه در دستگاه‌های پیکسل کار کند، چراکه اندروید به شما اجازه می‌دهد این کار را انجام دهید. این ویژگی فعلاً در اولین نسخه بتای اندروید 15 فعال شده است. این از یک طرف دیگر هم خبر خوبی است چراکه به ما می‌گوید این محدودیت سخت‌افزاری نیست و با ارتقای نرم‌افزاری می‌توان آن را همراه گوشی‌های پیکسل کرد.

قابلیت Circle to Search قبل از ارائه‌شدن شبیه چیزی به نظر می‌رسید که هیچ لذت اضافی را برای تجربه کلی از اندروید به ارمغان نمی‌آورد، اما از زمانی که ارائه شد، کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

پست های مرتبط

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت