تصاویر منتشر شده از ASUS ROG Phone 6 این گوشی پرچمدار را از تمام زوایا نشان می دهد

طبق تیزر های منتشر شده شرکت ASUS گوشی هوشمند  ROG Phone 6 خود را در تاریخ 5 ژانویه عرضه خواهدشد.این شرکت قبل از معرفی رسمی این گوشی هوشمند گیمینگ  گالری از تصاویر که همه زوایا گوشی را نشان می دهد، منتشر کرده است که البته نیازی به گفتن نیست این پرچمدار آینده از هیچ زاویه ای شبیه به هیچ کدام از رقبای خود نیست.

ایسوس با پوسته گیمر پسندی که با بقیه محصولاتش متفاوت است، قصد دارد با ROG Phone 6 تمام توجه ها را به خود جلب کند. گالری تصاویری که از این گوشی هوشمند توسط WinFuture منتشر شده آن را از جلو نشان می دهد که حاشیه هایی نازک اما موجود در بالا و پایین گوشی به همراه یک صفحه نمایش LED ماتریسی در پشت نشان می دهد که نشان ROG را بر روی خود دارد. این شرکت از این ویژگی در لپ تاب گیمینگ Zephyrus G14 خود استفاده کرده بود، با اینکه ابعادی بزرگتر و نام  aniMe Matrix را به همراه داشت. بنابراین مشخص نیست این گوشی هوشمند نیز از این نام تجاری مشابه بهره ببرد.

همچنین مشخص نیست که آیا نمایشگر ماتریس را می توان از طریق تنظیمات این گوشی هوشمند یا یک برنامه اختصاصی سفارشی سازی کرد اما بعدا متوجه آن خواهیم شد. به طور کلی ROG Phone 6 بسیار ضخیم است که با توجه به باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی و راه حل های خنک کننده بهبود یافته غیر از این هم نمی توان انتظار داشت. یک دکمه پاور در کنار تعبیه شده است که ممکن است که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل کند.

یک جایگاه سیم کارت که با رنگ متفاوتی رنگ آمیزی شده هم در تصاویر به چشم می خورد که دارای روکش متفاوتی است تا کاربران متوجه شوند در کجا قرار دارد. همچنین یک دوربین سه گانه پشتی نیز وجود دارد که پیش از این هم تصویر آن درز پیدا کرده بود. ادعا می شود که سنسور اصلی یک واحد 50 مگاپیکسلی و یک سنسور با زاویه فوق عریض با وضوح 13 مگاپیکسلی خواهد بود. یک جک 3.5 میلیمتری صدا در پایین و در کنار آن یک پورت USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع این گوشی را همراهی می کند.

طبق اطلاعات فاش شده ROG Phone 6 یکی از اولین پرچمدارانی خواهد بود که دارای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام، همراه با حداکثر 18 گیگابایت رم LPDDR5، صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 165 هرتز و رزولوشن Full HD Plus خواهد بود.

به طور خلاصه انتظار می رود که شرکت ایسوس این گوشی هوشمند گیمینگ را با بهترین مشخصات موجود برای یک گوشی قدرتمند اندرویدی آماده کند. این شرکت تایوانی همچنین آخرین و بهترین گوشی هوشمند گیمینگ خود را با مقاومت برش IPX4 همراه با لوازم جانبی اختیاری مانند فن با تم ROG که به پایین نگه داشتن دما کمک می کند، ارائه می دهد. با اینکه ROG Phone 6 دارای سخت افزار سطح بالایی خواهد بود انتظار نمی رود که قیمت آن ارزان باشد اگرچه جزئیات قیمت آن هنوز مشخص نیست.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !