اولین مشخصات فنی منتشر شده از هواوی میت 30 پرو

هواوی میت 30 پرو

بعد از شایعات ضد و نقیض منتشر شده از هواوی میت 30 پرو، این بار مشخصات فنی جدید و معتبر تری از این گوشی هوشمند منتشر شده. این اولین بار است که می توانیم با اطمینان بیشتری از قابلیت و مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند صحبت کنیم. این گوشی هوشمند قرار است در کنار مدل استاندارد خود یعنی میت 30 بصورت همزمان رونمایی شود. در ادامه به برخی از مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

هواوی میت 30 با پردازنده جدید 7 نانومتری kirin 985

بعد از معرفی نسل جدید پردازنده های 7 نانومتری، این بار قرار است تا هواوی از نسخه بروزرسانی شده و جدید پردازنده kirin خود پرده برداری کند و گویا با توجه به اخبار منتشر شده، میت 30 پرو و میت 30 به عنوان اولین گوشی های هوشمند مجهز به این پردازنده خواهند بود.

در کنار پردازنده 7 نانومتری، هواوی این بار تصمیم گرفته تا با همکاری شرکت چینی BOE از صفحه نمایش اولد 6.71 اینچی برای این گوشی های هوشمند استفاده کند. این شرکت چینی همان شرکتی است که صفحات نمایش اینفینیتی O را برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 تولید کرده بود. و همانطور که پیش از این تاکید داشتیم، صفحات نمایش اینفینیتی O بصورت انحصاری تنهای در اختیار شرکت سامسونگ می باشد. باید دید پرچمدران جدید هواوی که تجربه اولین همکاری با شرکت BOE را خواهد داشت از چه طراحی برای صفحه نمایش برای این گوشی های هوشمند استفاده خواهد کرد.

هواوی میت 30 پرو

یکی دیگر از قابلیت های جالب، مجهز شدن این گوشی هوشمند به مودم Balong 5000  می باشد که قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را خواهند داشت. اما پرچمداران جدید هواوی، همانند هواوی پی 30 پرو از دوربین های اصلی چهار گانه ای بهره مند خواهد شد. سنسور های اصلی، تله فوتو، فوق عریض به همراه سنسور عمق سنج TOF پیش بینی می شود برای دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد، اما اطلاعات دقیقی هنوز منتشر نشده است.

باتری 4200 میلی آمپری با شارژر سریع 55 واتی و شارژر وایرلس 10 واتی از دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود