هواوی پی اسمارت Z با صفحه نمایش بدون ناچ و دوربین سلفی پاپ آپ

هواوی پی اسمارت Z

یعد از معرفی هواوی پی اسمارت این بار نوبت به هواوی پی اسمارت Z رسیده. این گوشی هوشمند این بار به نسبت مدل نسل قبلی خود باید گفت که از طراحی بسیار زیباتر و البته مشخصات فنی قدرتمند تری بهره مند خواهد شد. حال نیز تصاویر جدید از این گوشی هوشمند به همراه مشخصات فنی اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده.

نکته حائز اهمیت در نظر گرفته شدن طراحی زیبای دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد. چنین اتفاقی باعث شده تا ناچ از صفحه نمایش بصورت کامل حذف شود. البته نباید فراموش کرد که بهره بردن از چنین صفحه نمایشی باعث می شود تا این نوع از گوشی های هوشمند استاندارد های IP برای ضد آب بودن را دیگر نداشته باشند.

هواوی پی اسمارت Z

تصاویر و مشخصات فنی هواوی پی اسمارت Z

صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340×1080 در نظر گرفته شده از ابعاد بزرگتری به نسبت پی اسمارت بهره مند خواهد شد و البته پی اسمارت از صفحه نمایشی با ناچ واتردراپ استفاده کرده بود. اما صفحه نمایش بدون ناچ سری جدید پی اسمارت با حذف ناچ صفحه نمایش قطعا کیفیت بهتری را ارائه خواهد داد.

همانند سری قبلی، این گوشی هوشمند نیز از دوربین های اصلی دوگانه ای بهره مند شده، اما این بار با سنسور اصلی قوی تر. سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 برای دوربین های اصلی دوگانه این محصول میان رده در نظر گرفته شده است.

با توجه به بهره بردن از صفحه نمایش IPS LCD، هواوی از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی استفاده کرده است. پردزانده kirin 710 از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. قیمت 280 یورویی نیز پیش بینی می شود. با این تفاصیل هواوی هم به جمع شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند با دوربین سلفی پاپ آپ پیوست.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !