اپل واچ سری 8 با توانایی اندازه گیری دمای بدن

باید بدون هیچ تعریف اضافی گفت که ساعت های هوشمند اپل، همواره توانسته اند به نسبت بسیاری از شرکت های فعال در این عرصه همانند سامسونگ، عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش بگذارد. ساعت های هوشمند سری 7 این شرکت به عنوان آخرین گجت های هوشمند این شرکت روانه بازار شدند و قابلیت های بسیار جذابی را با خود به همراه داشتند. حال اما به لطف شایعه پراکنان، قابلیت جالبی از ساعت های هوشمند سری 8 منتشر شده است که باز هم نشان از آن دارد که اپل در این بخش پیشگام خواهد ماند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این قابلیت جدید در اختیارتان قرار دهیم.

اندازه گیری دمای بدن به لطف قابلیت های نرم افزاری

از تیتر بالا قطعا متوجه شده اید که چه قابلیت جدیدی قرار است ساعت های هوشمند سری 8 اپل را همراهی کند. قابلیت اندازه گیری دمای بدن که تا به امروز هیچ ساعت هوشمندی چنین قابلیتی را با خود به همراه نداشته است. اما شاید این سوال برای شما به وجود آید که چرا تا به امروز اپل از چنین قابلیت جذاب و البته کاربردی برای ساعت های هوشمند خود استفاده نکرده است. اصلی ترین دلیل عدم بهره بردن از چنین قابلیتی با توجه به گفته ها و اخبار منتشر شده، عدم توانایی پشتیبانی سخت افزاری از این قابلیت بوده است.

همواره اپل سعی داشته تا قابلیت های سخت افزاری جدیدی را برای گجت های هوشمند پوشیدنی خود در نظر بگیرید و بر خلاف شرکت های دیگر چندان اعتقادی به قابلیت های نرم افزاری نداشته است. همواره محصولات این شرکت با بهره بردن از پردازنده های قدرتمند، توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. اما نکته جالب توجه اینجاست که ساعت های هوشمند جدید سری 8 اپل هم قرار است توانایی اندازه گیری دمای بدن را در قالب قابلیتی نرم افزاری در اختیار کاربران قرار دهند. اما در این بین اخباری از فعالیت جدید سامسونگ برای ساعت های هوشمند جدیدش به گوشی می رسد که قرار است این قابلیت را به صورت سخت افزاری برای ساعت های هوشمند جدیدش در نظر بگیرد. با توجه به اینکه امسال شاهد رونمایی ساعت های هوشمند جدید هر دو شرکت خواهیم بود، باید منتظر بود و دید که کدامیک از این دو شرکت موفق به مجهز کردن ساعت های هوشمند جدیدشان به این قابلیت جذاب خواهند شد.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد