اپل واچ 4: مشخصات شگفت انگیز، شایعات، قیمت و تاریخ انتشار

کمپانی اپل اولین بار در سال 2015 دست به ساخت اولین ساعت هوشمند خود زد. در ادامه در سری 2 اپل واچ قابلیت GPS و ضد آب بودن و در سری 3 قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز اضافه کرد. حال باید در نسخه جدید ساعت های هوشمند این شرکت دید تغییر بزرگ این بار چه خواهد بود. با توجه به رونمایی آینده گوگل واچ و سامسونگ گلکسی واچ امسال رقابت سختی بین این محصولات خواهد بود. اپل واچ با توجه به شایعات از سیستم عامل OS 5 پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ انتشار:

با توجه به تاریخ های انتشار سری های 2 و 3 ساعت های هوشمند اپل به احتمال زیاد پیش بینی میکنیم که سری 4 اپل واچ اواخر شهریور ماه امسال روانه بازار خواهد شد.

قیمت: گرانتر از سری های قبلی

قیمت های سری های قبل اپل در طی سال های گذشته کاهش یافتند اما با توجه به اینکه اپل واچ 3 که با قیمت اولیه 329 دلار روانه بازار شد، انتظار می رود اپل واچ 4 گرانتر از سری قبلی خود روانه بازار خواهد شد. با توجه به اینکه گلکسی واچ با قیمت 330 دلار روانه بازار شد سری جدید ساعت هوشمند اپل نیز با قیمت بالاتری نسبت به سری قبل خود رونمایی خواهد شد.

صفحه نمایش بزرگتر:

به گزارش مینگ چی کو که در سال های اخیر پیش بینی های بسیار دقیقی در مورد محصولات اپل را داشته است این بار خبر از نمایشگر بزرگتری را در اپل واچ  داده است. در سری های قبل ساعت های هوشمند اپل از صفحه اولد استفاده می کرد که حاشیه های سیاه و سفید ضخیمی داشته است که گویا در سری جدید این قاب های کناری باریک تر می شود و انتظار صفحه بزرگتری را باید داشته باشیم.

دکمه های جدید:

در سری جدید اپل واچ از دکمه هایی با قابلیت لمس برخوردار خواهد بود همانطور که در دکمه های خانه آیفون 7 و 8 دیده شد. این اتفاق جدید در اپل واچ 4 ساعت هوشمند جدید این شرکت را در مقابل آب مقاوم تر خواهد کرد. در صفحه نمایش نیز از یک صفحه چرخان برای دست رسی به منوهای مختلف استفاده خواهد شد.

اتصال با سیری:

به احتمای زیاد اپل واچ 4 دیگر نیازی به دکمه ای برای اتصال به سیری نخواهد داشت همانطور که گوگل با همکاری کوآلکوم همواره با دستیار گوگل در ارتباط است، این اتفاق جدید در اپل واچ نیازمند باتری قوی تر خواهد بود تا عمر باتری کاهش پیدا نکند.

باتری بزرگتر و قوی تر:

با توجه به گزارشات بلومبرگ اپل در سری جدید ساعت هوشمند خود از فناوری میکرو ال ای دی استفاده خواهد کرد که این فناوری جدید ساعتی با صفحه ای روشنتر، باریک تر و هدر رفت انرژی کمتری را خواهد داشت و با توجه به افزایش اندازه صفحه نمایش این بار اپل واچ 4 از باتری بزرگتر با عمر مفید بیشتر استفاده خواهد کرد.

کنترل خواب:

اپل شرکت بیدیت را در سال 2017 خریداری کرد و قابلیت های کنترل خواب و نرم افزار های تناسب را به محصولات خود اضافه کرد. اپل واچ 4 قابلیت کنترل کیفیت خواب شما را در زمان استراحت شما خواهد داشت  و میزان استرس و نرم افزار های سلامت دیگری را نیز به اپل واچ 4 اضافه خواهد کرد که اضافه شدن این قابلیت های جدید نیاز به باتری قوی تر و عمر باتری قوی تری خواهد داشت.

شارژ بی سیم:

قابلیت Air Power یا همان شارژ بی سیم که در محصولات شرکت های دیگر دیده شده است این بار اپل نیز تصمیم به استفاده از این تکنولوژِی در اپل واچ 4 گرفته است.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

1 دیدگاه

انتظارات از رویداد ۲۱ شهریور اپل انتظارات از رویداد ۲۱ شهریور اپل بنچیمو شهریور 17, 1397 - 8:21 ب.ظ
[…] رسد اپل امسال تصمیم گرفته است با دستی پر و تغییر محسوس ساعت هوشمند جدید سری ۴ ام خود را معرفی […]
دیدگاه بگذارید