اپو K3 به عنوان یک گوشی میان رده با طراحی زیبا و خاص معرفی خواهد شد

اپو K3

در میان بازار گوشی های هوشمند با قیمت های بسیار نجومی، در حالی که شاید خرید حتی گوشی های هوشمند میان رده نیز در کشورمان از عهده هر کسی بر نیاید، اما باز هم انتخاب چنین گوشی های هوشمند با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها بسیار منصفانه تر باشد. اپو K3 نیز یکی از این محصولات میان رده می باشد که بزودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

مدلی مشابه با خط تولید جدید رنو

همانطور که پیش از این گفته بودیم اپو خط تولید جدید گوشی های هوشمند خود را با نام رنو راه اندازی کرده و اولین گوشی های هوشمند این خط تولید با نام های اپو رنو و اپو رنو 10 ایکس زوم رونمایی شدند. رنو 10 ایکس زوم به عنوان پرچمداز و رنو به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده شناخته می شوند.

اپو رنو

اما اپو K3 به عنوان یک محصول جدید و میان رده این شرکت رونمایی خواهد شد و با توجه به مشخصات فنی محدودی که از این گوشی می دانیم و البته هنوز بصورت رسمی تایید نشده، به احتمال زیاد این محصول میان رده از قیمت پایین تری به نسبت اپو رنو برخوردار خواهد بود.

طراحی دوربین سلفی پاپ آپ منحصر به فرد

اپو برای طراحی دوربین سلفی گوشی های جدید خط تولید رنو خود، از طراحی خاصی با نام shark fin یا همان باله کوسه استفاده کرد. زمانی که شما می خواهید تصویری را با دوربین سلفی این گوشی به ثبت برسانید دوربین سلفی بصورن طرح بال کوسه نمایان می شود و این طراحی خاص تا به الان به جز برای اپو رنو و اپو رنو 10 ایکس زوم برای هیچ گوشی هوشمند بهره برده از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده نشده بوده است. سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و سنسور های 16+2 مگاپیکسلی نیز برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.

دوربین سلفی پاپ آپ با طراحی بال کوسه

اما شاید این محصول از سری گوشی های میان رده باشد اما استفاده از صفحه نمایش 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن 2340×1080 برای این گوشی هوشمند باعث شده تا قابلیت جذاب امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود که برای یک محصول میان رده اتفاق بسیار خوبی می باشد.

پردازنده اسنپدراگون 710 به همراه رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات این گوشی می باشد. باتری 3700 میلی آمپری نیز انتخاب خوبی به نظر می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !