ایسوس برخی مشخصات فنی زنفون 6 را تایید کرد

ایسوس زنفون 6

ایسوس زنفون 6 قرار شده به عنوان گوشی جدید این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، بار دیگر نام این برند دوست داشتنی را بر سر زبان ها بیاورد. با توجه به تجربه شخصی، گوشی های هوشمند ایسوس همواره به سخت کوشی و مقاومت بسیار بالا مشهور بودند. به قول گفتنی به هرکسی که معتقد بود گوشی می خواهد که هر بلایی سرش بیاورد، ایسوس را معرفی می کردیم.

حال نیز مشخصات فنی جالبی برای زنفون 6 در نظر گرفته شده که نوید رونمایی یک گوشی هوشمند قدرتمند با بهره بردن از مشخصات فنی تقریبا هم سطح با یک پرچمدار را می دهد، منتشر شده است.

پردازنده قدرتمند به همراه صفحه نمایش خاص

خوب بازار صفحات نمایش بدون ناچ این روز ها بسیار داغ است و اکثر شرکت های تلاش می کنند تا کمترین میزان ناچ ممکن و یا حذف آن را برای صفحات نمایش گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرند. اما یکی از طراحی های بسیار محبوب این روز ها، دوربین های سلفی پاپ آپ می باشد. این گوشی هوشمند نیز از چنین طراحی برای حذف ناچ از صفحه نمایش استفاده کرده است.

اما هنوز دقیق مطلع نیستیم که از کدامیک ازطراحی های دوربین های سلفی پاپ آپ بهره مند خواهد شد. ایسوس برای این محصول جدید خود تصمیم به استفاده از جدیدترین پردزانده کوآلکام، یعنی پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 را گرفته. با توجه به بهره بردن از چنین صفحه نمایشی و کاهش مصرف انرژی، باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را می توان یک غول قدرتمند در میان باتری ها نامید، که قطعا شاهد عملکرد فوق العاده باتری این گوشی هوشمند خواهیم بود.

البته همواره ایسوس در زمینه انتخاب باتری گوشی های هوشمند خود سعی داشته تا از میزان ظرفیت بالایی استفاده کند. انتخاب چنین باتری با توجه به پردازنده 7 نانومتری در نظر گرفته شده واقعا ثابت کرده که ظرفیت و عملکرد باتری یکی از معیار های اصلی این شرکت در تولید گوشی های هوشمند می باشد.

ایسوس برای دوربین های اصلی این گوشی نیز تلاش داشته تا انتخابی مناسب را انجام دهد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. اطلاع ذقیقی از سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند منتشر نشده ولی تقریبا مطمئن هستیم که ایسوس برای این محصول خود از دوربین سلفی پاپ آپ بهره خواهد برد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند