ای دیتا از سالید XPG SPECTRIX S40G RGB رونمایی کرد

ای دیتا اعلام کرد که سالید XPG SPECTRIX S40G RGB را با سرعت بالا در خواندن و نوشتن و نورپردازی RGB، برای گیمرها، اورکلاکرها و کاربران حرفه ای به سبد گسترده محصولات خود اضافه کرده است.

سالید XPG SPECTRIX S40G RGB از استاندارد NVMe پشتیبانی می کند و با استفاده از رابط PCIe Gen3 x4 با سرعت بالا به کاربران اجازه می دهد تا سرعت خواندن / نوشتن را تا 3500/3000 مگابایت در ثانیه افزایش دهند. علاوه بر این محصولات جدید ADATA با تمرکز بر عملکرد بالا، زیبایی و دوام را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین این محصول با رابط M.2 با استاندارد 2280، از آخرین پلتفرم های AMD و اینتل پشتیبانی می کند. این قابلیت ها S40G را به طور ایده آل برای علاقه مندان به بازی، علاقه مندان به PC، اورکلاکرها و گرافیست های حرفه ای مناسب می کند. نوپردازی RGB با قابیلت سفارشی سازی برای شدت روشنایی و چرخه رنگ، با نرم افزار اختصاصی مدیریت می شود.

سالید S40G با استفاده از تکنولوژی کد تصحیح خطا LDPC برای شناسایی و رفع طیف گسترده ای از خطاهای داده می تواند طول عمر بیشتر و انتقال دقیق تر داده ها را به همراه داشته باشد. همچنین محصول جدید ای دیتا برای امنیت داده ها به رمزگذاری AES 256-bit مجهز شده است تا خیال کاربران را در مورد امنیت داده راحت کند. سالید XPG SPECTRIX S40G RGB با 5 سال گارانتی به زودی در بازار عرضه می شود.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟