بنر رونمایی رسمی گوشی نوکیا 9 برای نمایشگاه MWC 2019

نوکیا قرار است برای نمایشگاه MWC 2019 عملکرد شگفت انگیزی را از خود نشان دهد. HMD  گلوبال بعد از خریداری سهام گوشی های هوشمند نوکیا، جان تازه ای به این محصولات داده، فراموش نخواهیم کرد که روزگاری تنها گوشی های موجود در بازار، از شرکت نوکیا بود و واقعا باید اعتراف کرد که این گوشی های هوشمند در زمان خود کاملا بی رقیب بودند. اما گویا دوباره زمان آن رسیده است که نوکیا بار دیگر رقیب سختی برای شرکت های قدرتمندی چون سامسونگ و هوآوی باشد. در راستای قعالیت های چشم گیر این شرکت با انتشار بنری بصورت رسمی نوکیا 9 در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد.

بنر رسمی HMD گلوبال برای تاریخ رونمایی رسمی گوشی نوکیا 9

نوکیا 9 اماده برای ثبت رکورد های جدید

همانطور که می دانید این گوشی هوشمند اولین گوشی خواهد بود که از 5 سنسور برای دوربین اصلی بهره می برد. سنسور های قدرتمندی که امکانات بی نطیری را به شما ارائه می دهد. اما قابلیت های جذاب این گوشی هوشمند تمامی ندارد، پوششش شبکه 5G به همراه پردازندده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند خواهد بود.

اما هنوز مشخص نشده آیا مدل 5G نوکیا 9 در نمایشگاه امسال رونمایی خواهد شد یا نه. اما هرچه باشد قطعا نوکیا نام خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی پنج گانه به ثبت خواهد رسانید. پیش از این رکورد بیشترین تعداد سنسور های دوربین اصلی در اختیار گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A9 2018 بود و حالا دیگر نوبت به نوکیا رسیده تا سلطنت جدید را شروع کند و با امکانات ویژه در نظر گرفته شده همگان را متحیر کند.

امروز نیز بنر رسمی از سوی شرکت HMD گلوبال منتشر شده، این شرکت قدرتمند با انتشار این بنر تاریخ 24 فوریه (5 بهمن) را برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

تاریخ در نظر گرفته شده مصادف با شروع کار نممایشگاه MWC 2019 خواهد بود. تنها باید منتظر بود و شاهد شگفتی های این نمایشگاه معتبر باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !